۲۵۸ مسافر در جاده‌های برف‌گیر استان اصفهان اسکان اضطراری شدند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: در دهه اول اسفندماه امسال به ۵۱۴ خودرو امدادرسانی و به ۲۵۸ مسافر در جاده‌های برف‌گیر استان اسکان اضطراری داده شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: در دهه اول اسفندماه امسال به ۵۱۴ خودرو امدادرسانی و به ۲۵۸ مسافر در جاده‌های برف‌گیر استان اسکان اضطراری داده شد.
مرضیه فراست در گفت‌و‌گو با تسنیم ، با اشاره به بارش‌‌های روزهای اخیر در استان اصفهان و فعالیت راهداری زمستانی در دهه اول اسفندماه اظهار داشت: در این بازه زمانی 334 ساعت مجموع ساعات بارش برف و باران گزارش شده است.
وی با اشاره به آمار بارش‌ها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان افزود: استان اصفهان 271 ساعت بارش برف و 63 ساعت بارش باران را در این 10 روز به خود دید و جای بسی خوشحالی است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با بیان اینکه عملیات برف‌روبی در مناطق برف‌خیز انجام شد گفت: مسافت 3 هزار و 695 کیلومتر توسط نیروهای راهداری برف‌روبی شد.
وی با اشاره به فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان برای میسر شدن تردد روان در راه‌های مواصلاتی استان به دنبال بارش‌های اخیر ادامه داد: در دهه اول اسفندماه نیز 35 ساعت کولاک گزارش شده و همچنین 2 هزار و 385 تن شن و نمک مصرفی برای جاده‌ها مصرف شده است.
فراست به آمار مسافران در راه مانده بر اثر بارش برف و وقوع کولاک اشاره و تصریح کرد: 306 نفر پرسنل راهدار در این مدت خدمات ارائه دادند و 258 مسافر نیز اسکان داده شدند.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به امدادرسانی به 103 محور اظهار داشت: 190 دستگاه ماشین‌آلات در این امدادرسانی درگیر بودند.
وی خاطرنشان کرد: به 514 دستگاه خودرو نیز کمک‌رسانی شد تا بتوانند به مقصد خود برسند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار