تمهیدات پلیس‌راه اصفهان برای تسهیل در عبور و مرور زائران مرقد امام(ره)

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای تمهیدات ویژه برای تسهیل در عبور و مرور خودروهای زائران مرقد امام(ره) برای شرکت در مراسم ویژه روز 14 خرداد خبر داد.

تمهیدات پلیس‌راه اصفهان برای تسهیل در عبور و مرور زائران مرقد امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس حسین پورقیصری اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ساله بسیاری از زائران مرقد امام برای شرکت در مراسم ویژه روز 14 خرداد از مسیرهای استان اصفهان استفاده می‌کنند به همین جهت تمهیدات ویژه‌ای برای تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از تخلفات و حوادث ناگوار به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: از تمامی اتوبوس‌هایی که برای این منظور تردد می‌کنند می‌خواهیم که از مسیرهای اصلی مانند اتوبان اصفهان-کاشان و کاشان-قم استفاده کنند و جهت ایمنی بیشتر در سفر با همکاران ما و یا پلیس یاران بسیجی که همراه کاروان‌ها هستند همکاری لازم را به عمل آورند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: با توجه به اینکه زمان مراسم امسال تغییر کرده برگشت زائران نیز بعد از افطار انجام خواهد شد و بنابراین از رانندگان انتظار داریم که از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کرده و حتماً در طول مسیر از راننده کمکی استفاده کنند.

وی از فعال بودن سامانه 110120 برای دریافت تخلفات رانندگان اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان ناوگان عمومی سریعاً موارد را همراه با نوع تخلف به این سامانه ارسال کنند، همچنین رانندگان اتوبوس‌ها دقت کنند که دوربین سامانه سپهتن فعال شده و تخلفات رانندگان به صورت سیستمی ثبت می‌شود.

پورقیصری در ادامه با اشاره به تعطیلات روزهای 14 و 15 خرداد عنوان کرد: به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد سفرهای درون استانی خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم بعد از ظهر روز دوشنبه 15 خرداد شاهد اوج ترافیک در سطح جاده‌های استان باشیم که در این زمینه به همه رانندگان توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و برگشت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه را خط قرمز پلیس‌راه عنوان کرد و اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه در تمامی مسیرهای استان مستقر بوده و با قاطعیت تمام با این‌گونه تخلفات برخورد قانونی انجام می‌دهند و از همه رانندگان می‌خواهیم که با رعایت قوانین و مقررات سفری ایمن و بی‌خطر را برای خود و دیگران رقم بزنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار