ثبت‌نام ۴۰ هزار نفر برای دریافت نهال رایگان/ ظرفیت تکمیل شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با ثبت نام ۴۰ هزار شهروند اصفهانی برای دریافت نهال رایگان، ظرفیت سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تکمیل شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با ثبت نام ۴۰ هزار شهروند اصفهانی برای دریافت نهال رایگان، ظرفیت سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تکمیل شد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: امسال همچون سال‌های قبل برنامه‌ریزی لازم انجام شد تا به مناسبت هفته درختکاری شهروندان از پنجم تا دوازدهم اسفندماه به سایت سازمان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مراجعه و برای دریافت نهال رایگان ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هر شهروند اصفهانی می‌توانست با اعلام کد ملی خود برای دریافت دو اصله نهال رایگان ثبت‌نام کند تصریح کرد: امسال هشت گونه مختلف مثمر و غیرمثمر از جمله سیب، به، خرمالو، عناب، توری، سروناز، پالونیا، زیتون در نظر گرفته شد که توزیع آنها از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در فرهنگسراهای مناطق ۱۵ گانه انجام می‌شود.

مرتضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان تمایل داشته باشند نهال را در منزل خود تحویل بگیرند، می‌توانند با اعلام درخواست و نشانی، نهال مورد نظر را دریافت کنند؛ البته چون این کار توسط پیمانکار انجام می‌شود شهروندان باید هزینه ناچیزی پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز توزیع نهال از ۱۵ اسفندماه و به مناسبت هفته درختکاری با محوریت اهمیت درختان در نشاط و فرح بخشی محیط زیست شهری، مسابقه «باغ شهر تاریخی من» در نظر گرفته شده است، گفت: شهروندان به مدت یک ماه فرصت دارند عکس‌هایی با موضوعات جایگاه درختان در حیاط منازل، جایگاه درختان کهنسال در شهر و جایگاه درختان در هنر اصفهان تهیه و تا ۱۵ فروردین ۹۸ به سایت سازمان ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های خود را از طریق پیام رسان سروش به نشانی isfsazmanparkha @ یا به نشانی ایمیل 1397treeday@gmail.com یا شماره واتس آپ ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ ارسال کنند؛ بر اساس قوانین عکس‌های ارسالی برای مسابقه «باغ شهر تاریخی من» باید بدون ویرایش و با کیفیت بالا و مربوط به شهر اصفهان باشد و مکان‌های عکاسی شده مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده پس از داوری آثار عکاسی شهروندان در باغ گل‌ها مراسمی برگزار و به ۱۰ نفر از آثار برتر جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار