مدل ست مانتو و دامن شیک و جذاب با تیپ های دوست داشتنی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ست مانتو و دامن زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی و مطابقت داشته باشند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل ست مانتو و دامن زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی و مطابقت داشته باشند.
مدل ست مانتو و دامن امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مکان های مختلف ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
علاوه بر اینکه مانتو به همراه شلوار پوشیده می شود شما می توانید برای ایجاد تنوع در پوشش خود مانتوهای کوتاه و بلند را با دامن نیز بپوشید. در مطالب قبلی انواع مدل مانتو سارافونی و مدل مانتو شلوار مجلسی را مشاهده کردید در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل ست مانتو و دامن را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

  • طرح های ست مانتو و دامن زنانه و دخترانه
مانتو دامن در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و بی نظیر داشته باشید این مدل می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شود.
دامن های پیلیسه یا دامن راسته از انواع مدل های مناسب برای ست کردن با مانتو می باشند و شما می توانید این مدل دامن ها را با مانتوهای کوتاه و بلند به راحتی ست کنید همچنین مانتو دامنی در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود است که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.
توجه داشته باشید که برای داشتن ظاهری به روز و جذاب می توانید دامن با طرح و رنگی مناسب را با مانتوهای جلو باز ست کنید همچنین در برخی از مدل های مانتو دامنی از پارچه ای با طرح مشابه در دوخت دامن و مانتو استفاده شده است که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما تمایل دارید مانتو دامنی را از بین طرح های اسپرت انتخاب کنید بهتر است کفش و کیف و سایر اکسسوری هایتان نیز اسپرت باشند همچنین از مانتو دامنی می توانید به عنوان مانتو مجلسی استفاده نمایید که این مدل ها را هم می توانید با اکسسوری ها و شال مجلسی بپوشید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.
مانتو دامنی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود است که انتخاب رنگ این مدل ست ها به سلیقه شخصی و رنگ پوست و فرم اندام شما بستگی دارد.
مانتو دامنی های رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب هستند و اگر شما رنگ پوستی روشن دارید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مانتو دامنی های رنگ روشن نیز برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل محسوب می شود و اگر شما رنگ پوست تیره ای دارید بهتر است از این مدل مانتو دامنی ها استفاده نمایید.
در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل ست مانتو و دامن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو دامنی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.
در صورت تمایل برای دیدن سایر مدل مانتو ها کلیک کنید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار