حدادی فر: با یک برد شرایط تیم تغییر می‌کند

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برابر الزورا بسیار خوب بازی کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد، یک پیروزی می‌تواند شرایط ما را تغییر دهد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: برابر الزورا بسیار خوب بازی کردیم اما توپ‌هایمان گل نشد، یک پیروزی می‌تواند شرایط ما را تغییر دهد.
به گزارش تسنیم قاسم حدادی‌فر شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیمش برابر نماینده عراق در لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون چنین چیزی ندیده‌ام که 90 دقیقه سوار بر بازی باشیم و بسیار خوب بازی کنیم اما گل نزنیم.
وی افزود: نتیجه این دیدار تنها افسوس برای ماست و ما فقط نیاز به برد داریم، اگر یک توپمان گل شود از این شرایط خارج می‌شویم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: فشار بر روی تیم هم بر مدیریت، هم بر کادر فنی و هم بر بازیکنان بسیار است. امیدوارم همه کمک کنند که از این شرایط خارج شویم.
وی تصریح کرد: از بازیکنان برای بازی خوبی که به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم هواداران هم حق بدهند و راضی باشند تا بتوانیم گل بزنیم و شادشان کنیم.
حدادی‌فر درباره جلسه یک ساعت و نیمه پس از بازی در رختکن بیان کرد: یک جلسه درون تیمی بود تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.
وی درباره اعتراض به داور در چندین صحنه و اعتراض به اتلاف وقت بازیکنان حریف گفت: این طبیعت بسیاری از تیم‌های عربی است و الزورا برای تساوی آمده بود و گلایه‌ای هم نداریم و باید خودمان روی موقعیت ها بیشتر دقت می‌کردیم. حریف با اتلاف وقت، بازی را سرعت انداخت و به مساوی رسید. با این نتیجه کار ما سخت شد اما امیدواریم و تیم خوبی داریم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه ذوب‌آهن در بازی‌های آسیایی عملکرد بهتری نشان داده، اظهار داشت: در بازی قبل در لیگ برابر ماشین‌سازی هم بسیار خوب بودیم و تنها مشکل ما گلزنی است که همه بازیکنان در آن دخیل هستند. امیدوارم این نقص را رفع کنیم تا در لیگ و آسیا نتایج خوبی بگیریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار