مسئولی می تواند مشکلات مردم را درک کند که ساده زیست باشد

امام جمعه باغبهادران گفت:مسئولی می تواند مشکلات مردم را درک کند که خود ساده زیست باشد.

امام جمعه باغبهادران گفت:مسئولی می تواند مشکلات مردم را درک کند که خود ساده زیست باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ در خبطه های عبادی سیاسی نماز باغبهادران اظهار کرد: ما می توانیم با الگوگیری از علم الهی دین در راستای تحقق گام دوم انقلاب و7 توصیه ای که رهبر انقلاب به جوانان کردند مخصوصا تاکید بر علم وپژوهش است قدم بر داریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند جوانان باید شانه ‏هاى خود را به زیر بار مسؤولیت دهند، از تجربه‏ها و عبرت‏هاى گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابى و روحیه انقلابى و عمل جهادى را به كار بندند و ایران عزیز را الگوى كامل نظام پیشرفته اسلامى بسازندلازم است به این روایت حضرت که در همین راستا است توجه کنیم

امام جمعه باغبهادران تصریح کرد: متاسفانه جمهوری اسلامی در خارج از کشور دشمنان قسم خورده ای دارد ودر داخل نیز متاسفانه از بی تدبیری برخی مسئولان رنج می برد بحمد لله ان قدر جمهوری اسلامی دارد که بتواند در برابر فشار تحریمها مقاومت کند.

وی ادامه داد: مگر ما در صنعت موشک تحریم نبودیم الان کجا هستیم مگر جز این است که به یک قدرت فرا منطقه ای شده ایم مگر ما در صنعت هسته ای تحریم نبودیم جوانان ما توانستند زمانی ایران را به این فناوری برسانند پس چرا بعضی مسئولان به جای کار جهادی و مدیریت صحیح اقتصادی فرا فکنی می کنند و ادرس غلط به مردم می دهند .

فرهنگ اضافه کرد:مسئولان به جای نقش بازی کردن با استعفاء باید جوابگوی مردم باشند اعتماد به اروپا وغرب برای حل مشکلات اقتصادی بزرگترین خطای دولتمردان است که باعث فلج شدن چرخ اقتصاد ومعیشت مردم شده است.

وی با بیان اینکه تنها مسئولی می تواند مشکلات مردم را درک کند که خود ساده زیست باشد ، عنوان کرد:امروز با وضعیت بد اقتصادی مسئولان باید هر چه می توانند در هزینه ها برای بیت المال دقت نظر داشته باشند وقتی کسانی را داریم که توان خریدن یک کیلو گوشت ندارند ایا باید مسئولی در کشور دنبال تجملات باشد.

امام جمعه باغبادران بیان کرد: امروز این ندا از زبان رهبر انقلاب به مسئولان بلند است که مواظب باشید اشرافی گری را در زندگی ترویج نکنید ودنبال اشرافی گری نروید، اگر هم مال دارید باید خود را با مردم تطبیق بدهید تا درد انان را بچشید لذا باید به مردم نزدیک شد وحرف انان را شنید.

وی خاطرنشان کرد: از دولت همین اقتداری را انتظار داریم که در اخراج سفیران هلند دیدیم انان در جواب اخرام سفیران ایران این عمل را انجام دادند وموضع انان در قبال اقدام خبیثانه انگلیس در قراردادن شاخه سیاسی حزب الله در لیست تروریسم جمهوری اسلامی این اقدام انگلیس را محکوم کرده واین نوع رفتارها را در راستای حفظ منافع اسرائیل غاصب دانسته واین را لکه ننگ دیگری بر دامن اتحادیه اروپا می داند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار