جریان دوباره زاینده‌رود حقابه زیست محیطی است

استاندار اصفهان به جاری شدن آب زاینده‌رود به دستور رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: این آب، حقابه زیست محیطی خواهد بود و غیر از حقابه کشاورزان است.

استاندار اصفهان به جاری شدن آب زاینده‌رود به دستور رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: این آب، حقابه زیست محیطی خواهد بود و غیر از حقابه کشاورزان است.
به گزارش ایسنا، عباس رضایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه از اصفهان انتظار همدلی، هماهنگی، همزبانی و اتحاد در جهت رفع مشکلات و مسائل استان می رود، اظهار کرد: به طور قطع با تعهد اخلاقی و کرامت خاصی که در مردم و مسئولان وجود دارد این انتظار روز به روز بیشتر تحقق خواهد یافت.
وی اضافه کرد: انتظامی می رود تیم کارشناسی شورای گفتگو با تیم جدید اتاق بازرگانی همراهی و همدلی مطلوبی داشته باشد.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه تیم جدید اتاق بازرگانی باید به عنوان یک بازو برای مدیریت ارشد استان باشد و در حل مسائل کمک‌کننده و یاری‌دهنده باشد، افزود: مدیریت استان آمادگی دارد به صورت هفتگی با حضور مدیران ذیربط و اتاق بازرگانی مسائل و مشکلات را بررسی و حل و فصل کند.
وی با اعتقاد بر اینکه کسی که یک شغل ایجاد کند، قهرمان ملی است، گفت: مدیریت استان بارها اعلام کرده که قوانین و مقررات برای بازکردن گره از کار مردم است و نه ایجاد مشکل و مدیران باید در این خصوص توجه ویژه داشته باشند و مقررات را به سمتی سوق دهند که کار مردم حل شود.
رضایی افزود: تیم جدید اتاق بازرگانی باید نوآوری و خلاقیت را بر مبنای مسائل روز و مشکلاتی که وجود دارد، به کار گیرند.
وی از تیم جدید اتاق بازرگانی خواست با بهره‌مندی از تجربیات تیم قبلی، همدلی و هماهنگی بیشتر با یکدیگر و سایر بخش‌ها، از ظرفیت و توانمندی استان برای رفع مشکلات تولید و ایجاد اشتغال استفاده کنند.
استاندار اصفهان همچنین به جاری شدن آب زاینده‌رود به دستور رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: این آب، حقابه زیست محیطی خواهد بود و غیر از حقابه کشاورزان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار