نظارت ۵۰ اکیپ بهداشتی بر مراکز توزیع موادغذایی اصفهان در نورزو

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۵۰ اکیپ بهداشتی درمانی در ایام نوروز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اصفهان نظارت می‌کنند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۵۰ اکیپ بهداشتی درمانی در ایام نوروز بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در اصفهان نظارت می‌کنند.

غفور راستین در گفت و گو با مهر اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه نظارت و بازرسی روی رستوران‌های بین راهی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و جاده‌ای توسط ۵۰ تیم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان و بازرسین معاونت غذا و دارو در قالب تیم‌های نظارتی در طول نوروز برای رسیدگی به شکایات به صورت کشیک و آنکال در حال ارائه خدمت هستند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز از فعال بودن ۷۱ داروخانه شبانه روزی خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی ۵ متخصص به صورت تمام وقت از جمله متخصص داخلی، جراحی، اطفال، زنان و بیهوشی در همه بیمارستان‌های سطح استان اصفهان مستقر است.

وی اعلام کرد: در تمامی بیمارستان‌ها طب اورژانس وجود دارد که در طب اورژانس امکان ویزیت و درمان تمامی بیماران هست.

راستین افزود: همچنین ویزیت و درمان بیمارانی مثل بیماران قلبی یا تنفسی نیز در بیمارستان‌های تخصصی و ویژه مانند «چمران» در نوروز امکانپذیر است.

وی از آماده‌باش ۶۰ مرکز درمانی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان خبر داد و گفت: ۵۰ درمانگاه، ۱۸ آزمایشگاه و مراکز درمانی و ۱۴ مرکز دندانپزشکی به صورت شبانه روزی در نوروز فعال است.

راستین با بیان اینکه ۲۱ مرکز تولید داروی ترک اعتیاد به صورت شبانه روزی در نوروز در اصفهان فعال است، ادامه داد: همچنین در این ایام ۵ مرکز درمانی خصوصی برای ارائه خدمات به مردم فعال است.

وی از آماده‌باش ۱۴۵ مرکز پیش بیمارستانی و ۷۵ پایگاه شهری و ۶۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی و ۲۲۰ آمبولانس خبر داد و ادامه داد: همچنین دو اتوبوس آمبولانس در نوروز آماده خدمت رسانی به مردم اصفهان و مسافراننوروزی است.

وی گفت: کل مأموریت‌های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین امسال در حوزه پیش بیمارستانی ۱۲ هزار و ۲۳۰ مأموریت و ۸ هزار و ۴۸۸ مأموریت غیر تصادفی مثل پوشش امدادی بیماران قلبی و تنفسی و بیماری‌های داخلی و یک هزار و ۷۴۲ حوادث تصادفی و یک هزار و ۱۰۳ مأموریت جاده‌ای صورت گرفت و مابقی حوادث شهری و ترافیکی بوده است که ۳۲ مورد فوتی ثبت شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار