«به رنگ احساس» در روزهای پایانی سال شهر را آبرنگی کرده است

نمایشگاه «به رنگ احساس» از هنر آبرنگ در گالری نگاه نو میزبان مردم شده است؛ همچنین گالری گذار نمایشگاه خود را با عنوان «ابهام» افتتاح کرده است.

نمایشگاه «به رنگ احساس» از هنر آبرنگ در گالری نگاه نو میزبان مردم شده است؛ همچنین گالری گذار نمایشگاه خود را با عنوان «ابهام» افتتاح کرده است.

به گزارش فارس ، در روزهای پایانی سال شاهد فعالیت 6 گالری در شهرمان هستیم؛ این گالری‌ها با وجود خود در روزهای پایانی سال اوقات فراغتی را برای مردم فراهم کرده است، علاقه‌مندان به نمایشگاه و گالری می‌توانند برای گذراندن اوقات خود در روزهای پایانی سال به گالری‌های گذار، اکنون، امروز، نگارخانه سیتی‌سنتر، مجموعه صفوی و گالری نگاه نو مراجعه کنند و آثاری که در دل گالری‌ها جای گرفته است را تماشا کنند.

* نگارخانه مجموعه سیتی‌سنتر

نمایشگاه نقاشی «مار و بچه» آثار کودکان مهدکودک پارسانا از 17 اسفند گشایش یافته است؛ این آثار تا 23 اسفند میزبان مردم از ساعت 10 الی 22 خواهد بود، علاقه‌مندان برای تماشای «مار و بچه» باید به روبروی سپاهان شهر، سیتی‌سنتر، طبقه سوم، پردیس سینمایی، سالن نمایشگاه مراجعه کنند.

* گالری نگاه نو

«به رنگ احساس» نمایشگاهی از هنر آبرنگ آثار یاسمن کوشا فر در تاریخ 17 اسفند افتتاح شده است؛ این نمایشگاه تا تاریخ 22 اسفند ادامه دارد، مردم برای بازدید این گالری باید از ساعت 17 تا 20 به خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو بروند و این آثار را تماشا کنند.

* گالری اکنون

نمایشگاهی گروهی با عنوان «سیل» فروش آخر سال آثار تجسمی همزمان با چهارمین سال گشایش گالری اکنون 17 اسفند در معرض دید عموم قرار گرفته است؛ فعالیت این گالری تا 27 اسفند از ساعت 16 تا 20 و همچنین از تاریخ 5 تا 11 فروردین هم نیز با هماهنگی قبلی ادامه خواهد داشت، مردم برای بازدید از این نمایشگاه باید به خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9، گالری اکنون مراجعه کنند.

* گالری گذار

در گالری گذار نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «ابهام» از تاریخ 10 اسفند در مقابل چشمان مردم و علاقه‌مندان قرار گرفته است؛ این گالری تا 24 اسفند همچنان ادامه خواهد داشت، ساعت بازدید از این نمایشگاه 11 الی 20 است، محل دایر شدن این گالری در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگ تراش‌ها، نبش بن‌بست 17 سعدی، پلاک 15، گاری گذار است.

* مجموعه خانه صفوی

نمایشگاه آثار مجسمه «مهدی بدری» از 3 اسفند گشایش یافته است؛ این گالری تا 29 اسفند ادامه خواهد داشت، ساعت‌های بازدید از این نمایشگاه 10 الی 13 و 17 الی 22 است، محل برگزار این گالری مجسمه خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه و سه‌دری صفوی است.

* گالری امروز

آثار محمدحسین غلام‌زاده به انتخاب فریدون آو با عنوان «هبوط» در گالری امروز جای گرفته است؛ این نمایشگاه از 10 اسفند فعالیت خود را آغاز و تا 27 اسفند به فعالیت خود پایان می‌دهد،علاقه‌مندان برای بازدید این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 11 تا 19 به خیابان آبشار دوم، بن‌بست فرشید، پلاک 324، گالری امروز مراجعه کنند و از این آثار دیدن کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار