افزایش قیمت نداشته‌ایم / استقبال مردم از بازارهای نوروزی کم است

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان گفت: استقبال مردم از بازارهای نوروزی کم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان گفت: استقبال مردم از بازارهای نوروزی کم است.
علیرضا شیروانی در گفت‌و‌گو با تسنیم از توزیع سهمیه شکر دولتی در واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار داشت: شکر دولتی از روز سه‌شنبه توزیع و هفته آینده پولک و نبات به نرخ مصوب اتحادیه عرضه می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت مطلوب بازار پولک و نبات بیان کرد: نسبت به ماه‌های گذشته افزایش قیمت نداشته‌ایم و در مواردی نیز شاهد کاهش قیمت محصولات هستیم.
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پولک و نبات اصفهان ادامه‌داد: در روزهای پایانی سال با توجه به عرضه شکر دولتی، واحدهای صنفی مجبور به فروش محصولات به قیمت اتحادیه هستند حتی اگر شکر آزاد داشته‌ باشند.
وی ضمن بیان اینکه استقبال مردم از بازارهای نوروزی نسبت به سال گذشته بسیار کم است تصریح ‌کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی قدرت خرید مردم پایین و در نتیجه استقبال بسیار کم است و عدم خرید مردم از مشکلات فروشندگان به شمار می‌رود.
شیروانی افزود: البته خرید پولک و نبات از آخرین مراحل خرید نوروزی است و هفته آینده میزان استقبال مردم از بازار پولک و نبات بیشتر مشخص می‌شود.
وی در ارتباط با مهم‌ترین مشکل صنف فروشندگان و تولیدکنندگان پولک و نبات بیان کرد: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی مثل شکر و مقوا از مهم‌ترین معضلات ما به‌شمار می‌رود چراکه میزان عرضه آنها نسبت به تولیدکنندگان بسیار ناچیز است و دولت باید بیشتر به فکر تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی باشد.
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان ‌پولک و نبات ادامه داد: بسیاری دیگر از اجناس موردنیاز ما وابسته به ارز است و اخیراً افزایش قیمت بسیار زیادی داشته‌اند و با توجه به نداشتن سهمیه باید با دلار آزاد خریداری کنیم.
وی با بیان اینکه اکنون در دوران جنگ اقتصادی به سر می‌بریم عنوان کرد: ما تنها با صبر و تحمل در برابر گرانی‌ها و کمبودها و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم این دوران را با موفقیت پشت سر‌بگذاریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار