مرادی: در آلمان قول دادند بدون عمل مصدومیتم رفع شود

وزنه برداری ملی پوش ایران گفت: یک کلینیک در آلمان به من قول داده بدون عمل جراحی مشکلم را برطرف می‌کنند.

وزنه برداری ملی پوش ایران گفت: یک کلینیک در آلمان به من قول داده بدون عمل جراحی مشکلم را برطرف می‌کنند.
سهراب مرادی در گفتگو با ایسنا درباره سفرش به آلمان اظهار کرد: اعزامم به آلمان با وجود هر نظری که بود موافقت شد و آقای صالحی امیری هم گفت مهم این است ابتدا سلامتی من برگردد و اگر شد هم دوباره به ورزش قهرمانی برگردم و اعلام کرد هر کاری از دستش برآید انجام می‌دهد تا من خوب شوم از این رو باید از او تشکر کنم.
او ادامه داد: نباید عمل جراحی انجام دهم چون می‌گویند عمل دیسک کمر خوب نیست و در کلینیکی که مد نظر دارم حرف جراحی نیست. من نمی‌خواهم به پزشکان ایرانی بی احترامی کنم اما آنها بهترین تصمیمی که گرفتند عمل جراحی بود. در این کلینیک آلمانی به من قول دادند بدون عمل جراحی مشکلم را برطرف می‌کنند. فکر می‌کنم سه هفته تا یک ماه آنجا باشم و اگر خدا بخواهد و مشکلم برطرف شود از اردیبهشت که تمریناتم را شروع کنم به مسابقات قهرمانی جهان می‌رسم. من اگر قهرمانی جهان را از دست بدهم دیگر به المپیک نمی‌رسم.
مرادی در مورد اینکه با حل شدن مسئله سفرش به آلمان خیالش کمی راحت شد و در این مدت از اینکه تکلیفش مشخص نبود نگرانی زیادی داشت، تصریح کرد: بحث این بود که هیچ پزشکی جواب درستی به من نمی‌داد و بعد هم گفتند باید جراحی شوم. دو ماه بود هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و رسیدگی نمی‌شد اما الان همه چیز درست شد که بابت آن تشکر می‌کنم. فدراسیون وزنه برداری هم کمک کرد و نگران بود و حتی آقای مرادی گفت که ورزشکارش را می‌خواهد تا برای المپیک آماده شود و باید تعیین تکلیف شود.
او ادامه داد: اگر خوب شدم که به تمرینات بر می‌گردم و برای مسابقات جهانی آماده می‌شوم اما اگر خوب نشدم که می‌گذارم کنار و حداقل بعداً می ‌دانم تمام راه‌ها را رفته‌ام و پشیمان نیستم که راهی بوده و دنبالش نرفته‌ام.
مرادی در پاسخ به این پرسش که چه کسی این کلینیک آلمانی را به او پیشنهاد داد، تاکید کرد: خودم از طریق رابطه‌هایی که داشتم متوجه وجود این کلینیک شدم و وقتی حرکتی نشد خودم پیگیر شدم و این کلینیک مخصوص ستوان فقرات و طب پزشکی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار