اجرای ۵۴۷ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال‌جاری کل ۲۴۵ قرارداد پروژه‌های عمرانی به مبلغ ۵۴۷ میلیارد تومان در شهر اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال‌جاری کل ۲۴۵ قرارداد پروژه‌های عمرانی به مبلغ ۵۴۷ میلیارد تومان در شهر اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است.

ایرج مظفر در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: از جمله پروژه‌های عمرانی امسال هشت پروژه خیابان‌سازی به مبلغ ۲۳.۲ میلیارد تومان، ۹ پروژه پیاده‌روسازی به مبلغ چهار میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان، هفت پروژه پارک و فضای سبز به مبلغ ۴.۹ میلیارد تومان و ۳۲ پروژه شاخص بالای یک میلیارد تومان است.

وی افزود: در سال جاری مجموع قراردادهای منعقد شده برای آسفالت معابر ۷۹ قرارداد به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در سال جاری۷۰ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان پخش شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال‌های گذشته به دلیل تغییر سیاست شهرداری برای جلوگیری از انجام روکش‌های غیرضروری و افزایش سه برابری قیمت قیر کاهش یافته است.

وی در خصوص نحوه توزیع پروژه ها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان، گفت: به طور معمول پروژه‌ها از سوی مناطق ۱۵ گانه شهرداری پیشنهاد و با برنامه و بودجه شهرداری مطابقت داده می‌شود، اما در مجموع سیاست کلی شهرداری اولویت بخشی به پروژه‌ها است.

مظفر با اشاره به بودجه عمرانی شهر در سال آینده، تصریح کرد: ۷۰ درصد بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان عمرانی و ۳۰ درصد جاری است، به بیانی دیگر از بودجه چهار هزار و۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در سال ۹۸، ۲۸۵۰ میلیارد تومان به بودجه عمرانی و مابقی به بخش جاری اختصاص یافته که در بخش عمرانی با ۴۰ درصد رشد نسبت به سال ۹۷ مواجه هستیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار