تفکیک‌ استان اصفهان بعید است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان پهناور است و با جدا شدن دو یا سه نماینده از مجمع نمایندگان تغییری در قدرت مجمع ایجاد نمی‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استان اصفهان پهناور است و با جدا شدن دو یا سه نماینده از مجمع نمایندگان تغییری در قدرت مجمع ایجاد نمی‌شود
سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث تفکیک استان آقای ساداتی نژاد(نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل) در اوایل دوره دهم این بحث را در مجلس مطرح کردند، علاوه بر این طرح در مجلس هشتم و نهم نیز مطرح شده بود، اما به دلایل نبود جمعیت کافی در کاشان با این طرح مخالفت شد.
وی ادامه داد: طرح ارائه شده اما مراحل این طرح بسیار طولانی است و روندهای طولانی دارد که بنده بعید می‌دانم به مجلس دهم وصال بدهد، چون مجلس دهم اقداماتی که در اولویت هستند را پیش رو دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، تصریح کرد: مطرح شدن تفکیک استان ها در مجلس چرا ندارد چراکه طرح شدن این موضوعات مراحلی دارد که باید طی شود و این طرح بار مالی سنگین دارد و شورای نگهبان تایید نخواهد کرد.
موسوی لارگانی در خصوص مشکل بودن اجرای طرح تفکیک گفت: اگر استانی جدا شد باید برای تمامی اداره کل ها ساختمان ساخته و یا خریداری شود و این طرح کار بسیار مشکلی است و مجلس نمی‌تواند بودجه جداگانه در نظر بگیرد.
وی خاطر نشان کرد: استان اصفهان پهناور است و با جدا شدن دو یا سه نماینده از مجمع نمایندگان تغییری در قدرت آن ایجاد نمی‌شود و اصفهان بعد از تهران بیشترین اعضا را در مجمع نمایندگان دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار