حدادی‌فر: در لیگ قهرمانان آسیا خیلی انگیزه داریم

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی‌های آسیایی برای ما متفاوت است و انگیزه زیادی در این بازی‌ها داریم.

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی‌های آسیایی برای ما متفاوت است و انگیزه زیادی در این بازی‌ها داریم.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی ۳ بر ۲ شب گذشته ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که آخر این بازی سخت و فشرده ما برنده بودیم. واقعا النصر تیم قدرتمندی بود و ما هم در همان ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم، اما توانستیم به بازی برگردیم. این ۳ امتیاز برای آینده ما خیلی مهم بود.
وی درباره عملکرد داور این بازی هم عنوان کرد: وقتی داور پنالتی اول را تکرار کرد شوکه شدیم هرچند فکر کنم رشد یک قدم جلو آمد، اما پنالتی دوم اصلا درست نبود. خدا را شکر که آخر بازی ما عاقبت به خیر شدیم.
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تفاوت عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر ایران گفت: بازی‌های آسیایی برای ما متفاوت است و انگیزه زیادی در این بازی‌ها داریم. ان‌شاءالله همینطوری در آسیا بدهیم.
حدادی‌فر ادامه داد: در لیگ خودمان هم با پیروزی که مقابل پدیده آوردیم از ته جدول فاصله گرفتیم و اگر بتوانیم این هفته استقلال خوزستان را شکست بدهیم شرایط‌مان خیلی خوب می‌شود.
وی در خصوص برنامه فشرده نمایندگان ایران در آسیا و لیگ برتر کشورمان تاکید کرد: واقعا این فشردگی سخت است. ما تحت فشار هستیم. درست است که بازی با استقلال خوزستان و سپاهان عقب افتاد، اما کارمان سخت است. این تقویمی است که برای ما نوشته شده، ولی فشردگی خیلی زیاد است. هر ۳،۴ روز بازی کردن واقعا برای ما سخت است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار