فخرالدینی: بابت اشتباهات داوری ۱۸ امتیاز از دست داده‌ایم

میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم بابت اشتباهات داوری در لیگ برتر، ۱۸ امتیاز از دست داده است.

میلاد فخرالدینی، مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم بابت اشتباهات داوری در لیگ برتر، ۱۸ امتیاز از دست داده است.
میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با تسنیم، با ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم، آن هم برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی که در گروه‌مان حضور دارد. النصر بازیکنان خارجی خوبی دارد و ما انصافاً تیم پرقدرتی را شکست دادیم. این برد شرایط ما را در جدول بهتر کرد و حالا تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به تأثیر حضور علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نتایج و عملکرد فنی تیم ما نشان می‌دهد که این تغییرات چه تأثیری در ذوب‌آهن داشت. خوشبختانه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش امسال در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی نداشت، اظهار داشت: ما امسال بابت داوری‌ها اذیت شدیم و طبق کارشناسی‌هایی که صورت گرفت و اشتباهاتی که به ضرر تیم ما تأیید شد، 18 امتیاز از دست داده‌ایم. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد قطعاً شرایط بهتری داشتیم. وقتی یک تیم با چنین وضعیتی مواجه می‌شود حتی نمی‌تواند برابر تیم‌های ضعیف هم نتیجه بگیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار