زعامت و ولایت رهبر انقلاب تحسین دوستان و اعتراف دشمنان را در پی داشته است

امام جمعه نطنز گفت: زعامت، ولایت و مدیریت بی نظیر رهبر معظم انقلاب در طول قریب به سه دهه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحسین دوستان و تعجب و اعتراف دشمنان را به دنبال داشته است

زعامت و ولایت رهبر انقلاب تحسین دوستان و اعتراف دشمنان را در پی داشته است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی امام جمعه نطنز با عرض تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد : بدون شک خداوند بهتر می‌داند علم هدایت امت را به دست چه کسی بسپارد تا در مسیر اسلام ناب محمدی (ص) و جامعه ی اسلامی موضوع انحراف از اصول به وجود نیاید .

امینی با بیان این که در اوج ناباوری دوست و دشمن انقلاب اسلامی به دست خمینی کبیر (ره) پیروز شد، افزود: بعد از رحلت آن عبد صالح خدا و یگانه دوران و در کنار امواج حسادت و کتمان کاری بعضی ها، ذخیره بی بدیل الهی در دوران معاصر یعنی امام خامنه ای با عنایت حضرت ولیعصر (عج) ظهور کرد تا به لطف خداوند زمینه ظهور آخرین ذخیره الهی یعنی امام زمان (عج) نیز فراهم شود .

وی تاکید کرد: زعامت، ولایت و مدیریت بی نظیر رهبر معظم انقلاب در طول قریب به سه دهه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحسین دوستان و تعجب و اعتراف دشمنان را به دنبال داشته است .

امام جمعه نطنز ادامه داد: ایشان گوشه ای از مدیریت علوی را به نمایش گذاشت و با حکمت، عزت و مصلحت در تعامل با دنیا و نگاه به داشته های بی نظیر در درون کشور امید، اقتدار، پیشرفت و توسعه همه جانبه را برای امت و کشور به وجود آورده است .

وی تصریح کرد: این همه افتخار و عزت در حالی در ادامه راه امام خمینی ( ره) به دست آمد که دشمنان ملت بزرگ ایران و به خصوص آمریکا و صهیونیسم بین الملل و بدخواهان در درون با چهره های مختلف در قالب نفاق، نفوذ و ریا موانع زیادی به وجود می آوردند .

حجت الاسلام امینی گفت: بر طبق فرمایش های امام راحل ملت ما پیروز است و باید آن قدر در مسیر اسلام مجاهدت و مقاومت کرد که دشمنان خارجی و داخلی مأیوس و نا امید شوند .

وی خاطر نشان کرد: مجاهدت و پیروزی فقط در سایه سار ولایت و اطاعت صادقانه از نائب امام زمان (عج) صورت می گیرد چرا که پشتیبانی از ولایت فقیه برای جلوگیری از آسیب دیدن مملکت از اصول اصلی نظام و از توصیه های معمار کبیر انقلاب اسلامی است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار