وقتی محمد رضا گلزار در «برنده باش» پلیس می‌شود+فیلم

شب گذشته قسمتی دیگر از مسابقه «برنده باش» با اتفاقاتی جالب به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

شب گذشته قسمتی دیگر از مسابقه «برنده باش» با اتفاقاتی جالب به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته قسمتی دیگر از برنامه «برنده باش» روی آنتن شبکه سه رفت.
شرکت کننده اول برنامه «برنده باش» کسی بود که به صورت خانوادگی در برنامه «برنده باش» شرکت کرده بودند و در برنامه‌های قبل برادر و خواهر او هم یکی از شرکت کننده های برنامه بودند.
اما او به خاطر اینکه فرزندش دچار تب شده بود نگرانی داشت و برای یکی از سوالات کمک تلفنی درخواست کرد. در برقراری تماس، گلزار ابتدا حال فرزند او را از خانواده جویا شد، اما برادرش به خاطر اینکه زمان را برای اتصال اینترنت فراهم کند؛ صحبت خود را طولانی کرد، اما گلزار خندید و گفت:من خودم پلیس هستم قدرت تایپ را بالا ببرید؛ اگر آماده اید ما شروع کنیم.


در بخش بعدی شرکت کننده دوم ابتدا به صورت جدی صحبت خود را آغاز کرد و گفت: شما به سراغ برنامه‌ای رفتید تا آن‌هایی که توانایی دارند در برنامه حضور پیدا کنند که گلزار با شنیدن این صحبت‌ها به شوخی گفت:ضبط نشه. بعد در ادامه صحبت‌ها این شرکت کننده از مسئولان درخواست کرد که برنامه «برنده باش» را حمایت کنند تا این برنامه با قدرت ادامه پیدا کند و گلزار گفت:ضبط کنید

در بخش دیگری طی تماس تلفنی شرکت کننده چهارم با همراه خود داشت توانست به خوبی پاسخ سوال را بدهد که گلزار گفت:به نظر شخصی من این خانم تا این لحظه بهترین کمک تلفنی بوده که با سرعت و زمان خوب، جواب سوال را دادند.

گفتنی است مسابقه «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت با اجرای محمدرضا گلزار و با هدف افزایش سرانه مطالعه هر هفته پنج شنبه و جمعه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار