نرخ پیرایشگران باید در دید مشتری باشد

رئیس اتحادیه پیرایشگران زنانه اصفهان گفت: واحدهای صنفی کارگر، کارفرما و ممیزی خودشان هستند و نرخ آزاد شده است و حداقل و حداکثر در نظر گرفته نمی‌شود.

رئیس اتحادیه پیرایشگران زنانه اصفهان گفت: واحدهای صنفی کارگر، کارفرما و ممیزی خودشان هستند و نرخ آزاد شده است و حداقل و حداکثر در نظر گرفته نمی‌شود.

زهره حسن تاش در گفت‌وگو با صاحب نیوز با اشاره به طرح نظارت بر واحد صنفی پیرایشگران زنانه به مناسبت ایام عید، اظهار کرد: از سال 94 تابه‌حال از طرف اتاق بازرگانی ایران و کمسیون نظارت هیچ نرخی ابلاغ نشده است.

رئیس اتحادیه پیرایشگران زنانه اصفهان تصریح کرد: بنابراین واحدهای صنفی با توجه به سالن، محل جغرافیایی و هزینه‌هایی که برای مجهز کردن سالن انجام داده‌‌اند؛ کارگر، کارفرما و ممیزی خودشان هستند و نرخ آزاد شده است و حداقل و حداکثر در نظر گرفته نمی‌شود.

وی افزود: هزینه اصلاح و کوتاهی مو باید در دید مشتری باشد؛ هزینه‌های کار با مواد که شامل دکلره، رنگ و مش، کراتینه، های لایت، فر و صاف کردن مو است باید در فاکتورهایی نوشته شود و سر برگ آن به مشتری تحویل داده شود و انتهای آن را در صورت بازدید بازرسان اتاق اصناف، بازرگانی، تعزیرات و بهداشت ارائه کنند.

رئیس اتحادیه پیرایشگران زنانه با اشاره به بازرسی از تخلفات احتمالی، تصریح کرد: تعداد بازرسان در مناطق کل اصفهان 15 نفر است که به 5 نفر کمسیون شکایت، 5 نفر کمسیون حل اختلاف و 5 نفر کمسیون بازرسین تقسیم‌بندی شده است.

حسن تاش عنوان کرد: گزارش بازرسین به پنج نفر کمسیون بازرسین ابلاغ می‌شود در صورت وجود شکایت از آرایشگر، شاکی شکایت خود را نوشته و روز دیگر با متشاکی جلسه‌ای را هماهنگ کرده تا در کمسیون شکایت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود؛ به واحدهای غیرمجاز دو اخطاریه داده می‌شود و با اخطار سوم پلمپ می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار