افزایش میزان رضایت و احساس نشاط شهروندان باغبادران

رییس شورای اسلامی شهر باغبادران گفت:خوشبختانه امروز شهرداری باغبادران به اتاق شیشه‌ای مبدل شده و این مسئله سبب افزایش رضایتمندی آنان شده و این رضایتمندی شهروندان مشارکت مردم را به همراه داشته است که این مهم نویدبخش روزهای خوب برای توسعه شهر باغبادران به شمار می آید.

رییس شورای اسلامی شهر باغبادران گفت:خوشبختانه امروز شهرداری باغبادران به اتاق شیشه‌ای مبدل شده و این مسئله سبب افزایش رضایتمندی آنان شده و این رضایتمندی شهروندان مشارکت مردم را به همراه داشته است که این مهم نویدبخش روزهای خوب برای توسعه شهر باغبادران به شمار می آید.

حجت الله امینی در نشست صمیمی شورای اسلامی شهر باغبادران با شهردار این شهر اظهار کرد: سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری بسیار بامسمایی است چراکه این شهید والامقام نه تنها شهرداری شایسته بلکه در میدان نبرد نیز جزءفرماندهان برتر جنگ به مشار می آمد و زمانی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که اوج فعالیت شهردار و شهرداری در استقبال از عید نوروز است.

وی افزود: امروز شایسته است از تمام تلاش های جهادی و خستگی ناپذیر آقای اردشیر محمدی شهردار باغبادران تشکر و قدردانی شود،قطعا تحقق خواسته های شهروندان و توسعه روز افزون این شهر زیبا با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری محقق شده، که این نوع عملکرد بسیار قابل توجه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر باغبادران تصریح کرد: دین اسلام صرفا دینی عبادی نبوده بلکه دین مبین اسلام به همه جنبه های اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی، بهداشتی،سیاسی و ... جهت سلامت، سعادت و بهروزی بشریت پرداخته،هرچند عبادت برای رسیدن به آرامش بشریت بوده و خداوند متعال نیازمند عبادت بندگان نداشته و ندارد.

وی ادامه داد:دین مبین اسلام برای اجابت همه نیازهای واقعی جوامع بشری ضوابطی را قرار داده است، و یکی از نعمت هایی که در دین اسلام به آن اشاره شده است، نعمت محل سکونت است و در آیه 80 سوره نحل چنین آمده وَاللَّهُ جَعَلَ لَكُمْ مِنْ بُيُوتِكُمْ سَكَنًا وَجَعَلَ لَكُمْ مِنْ جُلُودِ الْأَنْعَامِ بُيُوتًا تَسْتَخِفُّونَهَا يَوْمَ ظَعْنِكُمْ وَيَوْمَ إِقَامَتِكُمْ ۙ وَمِنْ أَصْوَافِهَا وَأَوْبَارِهَا وَأَشْعَارِهَا أَثَاثًا وَمَتَاعًا إِلَىٰ حِينٍ و خدا برای سکونت (دائم) شما منزلهایتان را مقرر داشت و (برای سکونت موقت سفر) از پوست و موی چهارپایان خیمه‌ها را برای شما قرار داد تا وقت حرکت و سکون سبک وزن و قابل انتقال باشد، و از پشم و کرک و موی آنها اثاثیه منزل (مانند گلیم و نمد و قالی) و متاع و اسباب زندگانی (و لباسهای فاخر) برای شما خلق فرمود که تا هنگامی معین از آن استفاده کنید.

امینی اضافه کرد: در حقیقت مسکن یکی از ضروری ترین احتیاجات خانواده به شمار می آید و تا زمانی که این فضا در اختیار آنان قرار نگیرد دیگر امکانات نیز برای آنان گوار نخواهد بود و در میان تمامی مزایای مسکن آرامش و امنیت از مهترین شاخصه هایی است که در اختیار مالک مسکن قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: پیشرفت جوامع بشری و شهر نشینی باعث شده است اگر شهردار و شهرداری برای مدیریت شهرها وجود نداشته باشد و خدمات مورد نیاز شهروندان به درستی ارائه، مسکن که در اختیار افراد قرار دارد نیز آرامش لازم را نخواهد داشت و قطعا حجم زیاد زباله، شکل و شمایل ساخت و سازها مشکلات متعددی را برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر باغبادران بیان کرد: زیبایی های بصری یکی از نیاز جامعه بشری بوده که ثمره آن نشاط و سرزندگی شهروندان است و چنانچه مدیری شایسته در راس مجموعه خدماتی، عمرانی شهرداری قرار نداشته باشد شهرها با مشکلات متعدد مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: نقش شهردار و پرسنل شهرداری دارای اهمیت بوده و اگر روزی تحت عنوان روز شهردار نامگذاری شده به دلیل آن است که مردم با ارایه گزارشات لازم از تلاش ها و صرف وقت و هزینه در شهر باخبر شوند.

امینی با بیان اینکه مردم حق‌دارند از عملکرد شوراهای شهر و همچنین شهرداری‌ها مطلع شوند، یادآور شد: خوشبختانه امروز شهرداری باغبادران به اتاق شیشه‌ای مبدل شده و این مسئله سبب افزایش رضایتمندی آنان شده و این رضایتمندی شهروندان مشارکت مردم را به همراه داشته است که این مهم نویدبخش روزهای خوب برای توسعه شهر باغبادران به شمار می آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار