حفظ نام و اعتبار باغبادران بر دوش ستاد نوروزی شهرداری است

شهردار باغبادران گفت:ستاد نوروزی، گل سرسبد خدماتی است که طی یکسال از سوی مدیریت شهری در شهر انجام گرفته از این رو باید همه دست به دست هم داده تا سال خوبی با ارایه خدمات شایسته شروع کنیم.

شهردار باغبادران گفت:ستاد نوروزی، گل سرسبد خدماتی است که طی یکسال از سوی مدیریت شهری در شهر انجام گرفته از این رو باید همه دست به دست هم داده تا سال خوبی با ارایه خدمات شایسته شروع کنیم.

اردشیر محمدی در نشست شورای اداری شهرداری باغبادران با بیان اینکه شهرداری نماد خدمت گزاری به مردم است، اظهار کرد: فعالیت های شهردار تعطیلی ندارد و در ایام نوروز این فعالیت ها برای ایجاد نشاط و شادابی و حفظ سیمای بصری شهر افزایش می یابد از این رو نیاز است برنامه های ستاد نوروزی شهر باغبادران جدی گرفته شود وهمه پرسنل شهرداری باید در این ایام تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی افزود: نوروز سال گذشته با تدبیر اتخاذ شده و تلاش مستمر و جهادی شهرداری باغبادران رضایتمندی قابل قبولی را از سوی شهروندان و همچنین مسافران نوروزی شاهد بودیم و همه از خدمات شهرداری باغبادران در این خصوص تشکر کردند، اما این مسئله مسئولیت مدیریت شهری را دوچندان کرده و با توجه به پیش بینی افزایش 15درصدی آمار مسافران می‌طلبد حضور و نظارت‌ها را قوی‌تر کنیم.

شهردار باغبادران با بیان اینکه برای استقبال از میهمانان نوروزی تمام امکانات لازم بسیج شده اند، تصریح کرد: ستاد نوروزی، گل سرسبد خدماتی است که طی یکسال از سوی مدیریت شهری در شهر انجام گرفته از این رو باید همه دست به دست هم داده تا سال خوبی با ارایه خدمات شایسته شروع کنیم و قطعا جهادی عمل کردن ستاد نوروزی در این ایام سبب خواهد شد مردم امسال نیز روزهای پرخاطره‌ای را در شهر باغبادران سپری کنند.

وی با بیان اینکه انتظار می رود پرسنل شهرداری به کشیک تعطیلات به عنوان یک وظیفه نگاه کنند ، گفت: قطعاً برنامه‌ریزی، نظارت مستمر و دایمی بر تمام ابعاد شهر سبب خواهد شد تا در این ایام اقدامات مدیریت شهری بیش از پیش برای مردم قابل لمس شود چراکه عمده مسایل مرتبط با ایام نوروز مسایل شهری است که شهرداری دراین زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارد البته نیاز است دستگاه های مرتبطه نیز همکاری و تعامل لازم را با این مجموعه داشته باشند.

محمدی عنوان کرد: برخورد مناسب با مسافران، ارایه تسهیلات روان و بموقع و خدمت رسانی شایسته به گردشگران باید سرلوحه کار ستاد نوروزی شهرداری باغبادران باشد، همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت حقوق شهروندی در ایام نوروز نیز باید مورد توجه قرار گرفته شود تا در کنار نشاط و شادی منطقی و در چارچوب به شعائر دینی و شرعی روزهای خوبی را سپری کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار