باغبادران میزبان خوبی برای گردشگران بوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان گفت:برنامه های ارائه شده از سوی شهرداری باغبادران در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری باغبادران به مسافران نوروز بی نظیر بوده است.

محسن یونسی در بازدید از فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری باغبادران اظهار کرد: شهر باغبادران به دلیل ظرفیت های بالای گردشگری طبیعی،فرهنگی و تاریخی در طول ایام سال همواره شاهد حضور گردشگران بوده که این حضور مسافر در ایام نوروز با افزایش چشمگیری مواجه می شود و مت امروز از نزدیک شاهد حضور حجم بالای گردشگر در این شهر زیبای ساحلی بودم.
وی افزود: یکی از سنت های کهن باغبادران سنت شنبه بگرد است، که مردم در نخستین شنبه سال جدید، با گذراندن روزی شاد و دلپذیر در کنار اقوام، آشنایان و دوستان، روزی زیبا و خاطره انگیز را در دامان طبیعت برای خود رقم می زنند و این مسئله سبب شده بود افزایش حجم حضور شهروندان و مسافران نوروزی را در بستر رودخانه زاینده رود در باغبادران رقم بخورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده، تجربه خوب سال های گذشته در فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باغبادران نهادینه شده است، و این مسئله سبب شده این ستاد بسیار منظم عمل کرده و با برنامه ریزی منظم خود سعی کرده تا برای مسافران نوروزی بالاترین امکانات را در شهر و فضاهای سبز و پارک ها مهیا کند.
وی عنوان کرد: امروز همراه با تعدادی ازهمکاران و رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان لنجان از مراکز متعددی در باغبادران بازدید داشتیم و باید گفت برنامه های ارائه شده از سوی شهرداری باغبادران به مسافران بی نظیر بوده و فعالیت روحانیون و مبلغین جهت ارائه مشاوره و احکام شرعی در پارک ساحلی و همچنین برپایی نماز جماعت در نمازخانه زیبا و شکیل افزایش رضایتمندی گردشگران را رقم زده بود.
یونسی بیان کرد: یکی از دغدغه های مسافران هنگام ورود به هر شهر داشتن برنامه ریزی منظم است و ارائه نقشه و بسته های گردشگری از سوی شهرداری باغبادران به مسافران سبب شده بود گردشگران در مسیریابی و استفاده از اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی شهر موفق عمل کنند و دغدغه سرگردانی از گردشگران گرفته شده بود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت محوری شهرداری ها زیباسازی و پاکیزه نگاه داشتن شهرهاست و شهرداری باغبادران با توجه به حجم بالای حضور گردشگر توانسته با پاکسازی و تنظیف معابر و خیابان ها و جاده ها برای استقبال شایسته ای را از گردشگران داشته باشد.
رییس ستاد نوروزی شهرستان لنجان یادآور شد: نوآوری شهرداری باغبادران در راه اندازی کلبه دوستداران محیط زیست نیز قابل تقدیر است چراکه ارائه ایده های نو و زیبا نگاه داشت شهر در ایام پیک سبب افزایش جذب گردشگر خواهد شد و امیدواریم این ارائه خدمات بهینه به شهروندان و مسافران سبب شود شهری چون باغبادران زبانزد مردم سراسر کشور شود.
وی ارائه تجهیزات ایمنی و حضور آتش نشانی باغبادران در شهر را در نوع خود بی نظیر دانست و متذکر شد: همواره کیفیت خدمات رسانی در ابعاد مختلف، تامین اسکان، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی راه ها، ارائه برنامه های فرهنگی و هنری، امداد رسانی و تامین امنیت گردشگران از جمله مهمترین دغدغه ها و ماموریت های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است که خوشبختانه شهرداری باغبادران توانسته در این حوزه به خوبی عمل کند.
یونسی یاداور شد: راه اندازی خیمه دوستداران کودک و نماز و همچنین استفاده از نیروهای مردمی و هلال احمر برای ارائه خدمات از دیگر اقدامات قابل توجه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی باغبادران که می تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.
وی تاکید کرد: در سایه آمادگی کامل نیروی انتظامی و امنیتی خوشبختانه کوچکترین مشکلی متوجه گردشگران نبوده و مسافران در کمال آسایش و رفاه از زیبایی های این شهر لذت برده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار