رسید و ارسال بیش از 866 میلیون لیتر فرآورده های نفتی در ایام نوروز

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات (17فروردین) بیش از 866 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز هموطنان از طریق خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات (17فروردین) بیش از 866 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز هموطنان از طریق خطوط لوله منطقه اصفهان رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان، مجتبی بشارتیان مدیر این منطقه با بیان مطلب فوق افزود: در ایام تعطیلات نوروز با تلاش شبانه روزی کارکنان بیش از 866 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله این منطقه رسید و به مبادی مصرف ارسال شد.

وی افزود: در همین مدت به منظور تأمین خوراک مورد نیاز پالایشگاه اصفهان و بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز از طریق خط لوله مارون به اصفهان بیش از یک میلیارد و 144 میلیون لیتر نفت خام (معادل 7 میلیون و 200 هزار بشکه) رسید و ارسال شد که از این مقدار بیش از 790 میلیون لیتر (معادل حدود 5 میلیون بشکه) نفت خام به پالایشگاه اصفهان تحویل و بیش از 350 میلیون لیتر (معادل بیش از 2 میلیون و 200هزار بشکه) نفت خام به تهران ارسال شد.

مدیر منطقه اصفهان در خصوص انواع فرآورده های نفتی رسید و ارسال شده توسط خطوط لوله این منطقه ادامه داد: از مجموع بیش از 866 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی، از طریق خط لوله 20 اینچ رفسنجان به اصفهان بیش از 388 میلیون لیتر انواع بنزین تولیدی پالایشگاه بندرعباس رسید و به انبار نفت شهید منتظری اصفهان تحویل داده شد.

بشارتیان اضافه کرد: در همین مدت حدود 331 میلیون لیتر انواع بنزین، بیش از 118 میلیون لیتر نفت گاز، بیش از 15 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید و بیش از 13 میلیون و 500 هزار لیتر ATK (سوخت جت) از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان دریافت و از طریق خطوط 24 و 18 اینچ به طرف تهران ارسال شد.

وی در خصوص بارندگی های اخیر در کشور نیز بیان داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال های گذشته در راستای پایدار سازی و ارتقاء ایمنی خطوط لوله در سطح منطقه و همچنین تلاش شبانه روزی کارکنان بخش های مختلف فنی، عملیاتی و مخابرات این منطقه با پایش مستمر مسیر خطوط لوله و انجام اقدامات پیشگیرانه تاکنون هیچ گونه مشکلی متوجه خطوط لوله استراتژیک نفت خام مارون در استان خوزستان تا پالایشگاه اصفهان و سایر خطوط انتقال فرآورده های نفتی حوزه استحفاظی این منطقه نشده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار