برخورد جدی با گران فروشی در اصفهان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه در بخش تامین کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام شد گفت: متخلفانی که اقدام به گران‌فروشی کنند جریمه شده و در صورت تکرار شدن ممکن است واحد صنفی پلمب شود.

برخورد جدی با گران فروشی در اصفهان

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: واحدهای بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف همگام با یکدیگر در زمینه نظارت بر واحدهای صنفی که اقدام به کالاهای اساسی می‌کنند فعال هستند.
وی با بیان اینکه برخی از اقلام دارای قیمت‌های مصوب و برخی تابع عرضه و تقاضا هستند گفت: سعی شده در ماه مبارک رمضان کالا به اندازه کافی در بازار وجود داشته باشد تا مشکلی برای عرضه نداشته باشیم.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در تابع عرضه و تقاضا بتوانیم قیمت‌ها را کنترل کرده و نظارت لازم را توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در واحدهای صنفی داشته باشیم.
وی با اشاره به نحوه نظارت بر انواع تعاونی‌ها بیان کرد: تعاونی‌ها مجوزشان را از اداره تعاون دریافت کرده و زیر‌مجموعه اتاق اصناف نیستند، مگر اینکه عرضه برای عموم مردم داشته باشند. چنانچه تعاونی‌ها عرضه برای عموم داشته باشند مکلف به اخذ پروانه کسب هستند.
مجیری افزود: سازمان بر شرکت‌های تعاونی هم مانند سایر واحدهای صنفی سرکشی کرده و نظارت لازم بر قیمت‌ها را دارد و چنانچه تخلفی صورت گرفته باشد، برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه در بخش تامین کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام شده، خاطرنشان کرد: سعی کردیم کالا به اندازه کافی وجود داشته باشد و شرایطی فراهم شده که واحدهای صنفی بتوانند کالاها را از مراکز اصلی تهیه کرده و با قیمت نازل‌تر به مردم ارائه دهند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در زمینه نحوه برخورد با متخلفان گفت: متخلفانی که اقدام به گران‌فروشی کنند، جریمه شده و در صورت تکرار شدن ممکن است واحد صنفی پلمب شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار