سعید آذری با قدرت به کارش ادامه می دهد

نشست خبری باشگاه ذوب‌آهن با حضور سه عضو هیئت مدیره این باشگاه صبح امروز برگزار شد. در این نشست خبری احمد جمشیدی به‌عنوان سخنگوی باشگاه و یکی از اعضای هیئت‌مدیره به همراه پیمان صداقت نیا و جواد محمدی حضور داشتند.

امیرحسین احتشامی-اصفهان امروز: احمد جمشیدی در این نشست خبری برنامه‌های باشگاه ذوب‌آهن برای حضور پرقدرت در لیگ‌های داخلی و آسیایی را از مهم‌ترین اهداف این باشگاه برشمرد و انضباط کاری و همدلی همه پیکره باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن را سرآمد همه باشگاه‌های کشور قلمداد کرد. همچنین سخنگوی باشگاه به پرسش‌های اصحاب رسانه که بیشتر حول‌وحوش دلیل تعیین سخنگو برای باشگاه ذوب‌آهن و پست‌های معناداری که سعید آذری مدیرعامل باشگاه منتشر می‌کند،اتفاقات تلخی که در بازی با پرسپولیس برای تماشاگران و هواداران ذوب‌آهن رخ داد، پاسخگو شد. جمشیدی گفت: سعید آذری همچنان باقدرت به کارش ادامه می‌دهد و هیچ بحثی درباره تغییر مدیرعامل وجود ندارد و این موضوع را به‌شدت تکذیب می‌کنم. آقای یزدی زاده مدیر کارخانه ذوب‌آهن همین یک ماه و نیم اخیر دو بار در اردوی تیم فوتبال باشگاه حاضرشده‌اند و برخلاف گمانه‌زنی ها نگاه بسیار مثبتی به آقای آذری دارند. در حال حاضر مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره باشگاه و در راس آن‌ها مدیرعامل کارخانه باقدرت کارشان را ادامه می‌دهند و همین همدلی باعث شده تا تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتیجه را بگیرد.

افزایش قابل‌توجه بودجه باشگاه ذوب‌آهن در فصل 98

عضو هیئت‌مدیره باشگاه در پاسخ به پرسشی پیرامون بودجه سال 97 و فصل آینده باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: کارخانه ذوب‌آهن 20 میلیارد تومان بودجه برای باشگاه تصویب کرد و 19 میلیارد تومان دیگر هم باید از درآمدهای باشگاه تأمین می‌شد که تاکنون 12 میلیارد آن تحقق پیداکرده و هفت میلیارد باقی‌مانده است که امیدواریم تا آخر خردادماه وصول شود. البته برای دریافت هفت میلیارد بودجه به کارخانه اصلاحیه زدیم که چهار میلیارد آن دریافت شد و سه میلیارد باقی‌مانده که تا پایان فصل قرار است پرداخت شود. پیرامون بودجه سال 98 هم به جمعع بندی لازم رسیده‌ایم و قرار است بودجه قابل‌توجهی به باشگاه اختصاص پیدا کند. این رقم افزایش چشمگیری نسبت به بودجه این فصل باشگاه دارد و نزدیک به 50 میلیارد تومان است.

تیم‌های بسکتبال و هندبال تقویت می‌شوند

جمشیدی در پاسخ به پرسشی پیرامون شرایط تیم‌های بسکتبال و هندبال ذوب‌آهن در لیگ فصل جاری باشگاه‌های کشور بیان داشت: تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بازیکنان بومی که بیش از 80 درصد شاکله تیم را تشکیل می‌دادند نتایج غیرمنتظره‌ای در لیگ برتر به دست آورد و همه ما را شگفت‌زده کرد. در فصل آینده به دنبال تقویت تیم‌های بسکتبال و هندبال خواهیم بود تا این دو تیم همچون دهه هفتاد باقدرت در لیگ باشگاهای کشور ظاهر شوند.

منصوریان را صد در صد تائید می‌کنیم

عضو هیئت مدیر باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به پرسشی پیرامون میزان دریافتی بازیکنان تیم فوتبال و قرارداد منصوریان گفت: تاکنون بازیکنان تیم فوتبال 52 درصد دریافتی داشته‌اند که با دریافت سه میلیارد تومان دیگر از کارخانه دریافتی آن‌ها به 70 درصد خواهد رسید. بعید می‌دانم بازیکنان باشگاه های دیگر در کشور تا این میزان دریافتی داشته باشند. پیرامون شرایط آقای منصوریان هم باید بگویم همه اعضا هیئت‌مدیره باشگاه از کار ایشان راضی هستند و صد در صد ایشان را تائید می‌کنیم. آقای منصوریان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی به دست آورده‌اند و اگر مشکلات نیم‌فصل نخست نبود قطعا ذوب‌آهن در میان مدعیان قهرمانی جای داشت.

از تماشاگران ذوب‌آهن گله مندم

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش پیرامون بی‌نظمی‌های به وجود آمده در بازی با پرسپولیس و برخورد نامناسب یگان ویژه با هواداران ذوب‌آهن، اصحاب رسانه و حتی اعضای هیئت‌مدیره باشگاه اظهار داشت: در جلسه‌ای که قرار است هفته آینده تشکیل شود حتما این موضوع را مطرح خواهیم کرد. به‌هرحال دربازی‌های بزرگ چنین مشکلاتی پیش می‌آید اما انتظار داشتیم برخوردهای بهتری صورت بگیرد. وظیفه تامین امنیت بازی‌های بزرگ را شورای تأمین استان و یگان ویژه‌بر عهده می‌گیرد و باشگاه چندان نقشی در این زمینه ندارد. باتجربه‌هایی که از بازی با پرسپولیس به دست آوردیم باید دربازی‌های پر تماشاگر و حساس دیگر بهتر عمل کنیم. به‌طور مثال تماشاگری که بلیط تهیه‌کرده است باید وارد ورزشگاه شده و در صندلی خودش جای بگیرد. البته من از تماشاگران ذوب‌آهن این گله رادارم که چرا زودتر از هواداران پرسپولیس ورزشگاه فولادشهر را پر نکردند تا مشکلات بعدی به وجود نیاید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار