بارش رگبار و طوفان لحظه‌ای در اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی ناپایدار در سه روز آینده بر روی استان گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق بویژه غرب استان اصفهان بارش‌های رگباری و طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت‌ا... علی عسگریان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است، اظهار کرد: بر این اساس طی این سه روز افزایش ابر، وزش باد شدید گاهی طوفان لحظه‌ای و گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.
او ادامه داد: امروز بارش‌ها بویژه در مناطق غرب و شمال استان به‌صورت رگبار و رعدوبرق است و روز جمعه احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه فردا پدیده غالب وزش باد شدید و حتی طوفان لحظه‌ای در سطح استان است افزود: درعین‌حال بارش‌های پراکنده برای غرب استان پیش‌بینی می‌شود.
علی عسگریان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت گفت: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۵ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
او اضافه کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان با اشاره به بارش‌های پراکنده شب گذشته گفت: در شهرهای فریدون‌شهر 4/7 میلی‌متر، گلپایگان 3/1 میلی‌متر، خوانسار 1/2 میلی‌متر، چادگان یک‌دهم میلی‌متر و داران و بویین و میاندشت کمتر از یک‌دهم میلی‌متر بارش طی ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار