برگزاری مسابقات پرواز دانش‌آموزی، در صنایع هواپیماسازی هسا

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر گفت: در دوازدهمین دوره مسابقات استانی پرواز که در دو روز برگزار شد، ۱۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر در قالب ۳۱ گروه از مناطق استان اصفهان حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل‌زاده اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات استانی پرواز در دو رده سنی هفت‌تا ۱۴ سال و ۱۵ سال به بالا برگزار شد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بازدید از بخش‌های مختلف صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) از برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات بود.

او افزود: در تلاش هستیم با پیگیری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، این مسابقات را سال آینده به‌صورت ملی به میزبانی شاهین‌شهر برگزار کنیم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شاهین‌شهر، افزود: تقویت کار پژوهشی، افزایش روحیه کار گروهی، آشنایی با صنعت هوانوردی و کاربردی کردن آموخته‌های دانش‌آموزان در کلاس درس از اهداف برگزاری این مسابقات بود.

همچنین محسن صالحی - کارشناس پرواز گفت: این مسابقات در سه سطح «طراحی و ساخت»، «خلبانی هواپیماهای مدل» و «خلبانی پیشرفته» برگزار شد.

او افزود: هرسال این مسابقات حداقل دو نفر پدیده دارد که شرکت هسا با سرمایه‌گذاری روی این دانش‌آموزان، آنان را برای خدمت در صنایع هوایی کشور پرورش می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار