رونق تولید نیازمند تسهیل قوانین برای سرمایه‌گذاران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: رونق تولید و رشد اقتصادی نیازمند تسهیل شرایط و قوانین برای سرمایه‌گذاران است.

سید حسن قاضی عسگر در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مانع‌تراشی و سخت‌گیری و رفتار سلیقه‌ای برخی از ادارات کل استان از توسعه اقتصادی و انجام فعالیت‌های اقتصادی جلوگیری کرده است.

او بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با رعایت قانون شرایط را برای سرمایه‌گذاری تسهیل و افراد را به سمت فعالیت‌های اقتصادی تشویق و ترغیب کنند تا اینکه سرمایه در گردش در بانک‌ها و بازار ارز و سکه هزینه نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه رفتارهای سلیقه‌ای و دیوانسالاری سخت اداری انگیزه‌های سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد، تصریح کرد: با انجام یک فعالیت سرمایه‌گذاری فرصت شغلی و رشد تولید رقم می‌خورد و این موضوع اقتدار ملی و درآمد ناشی از محصولات غیرنفتی را افزایش می‌دهد.

او ادامه داد: وابستگی اقتصاد کشور به نفت معضلی است که دشمنان نظام از آن برای دشمنی با ملت ایران استفاده می‌کند و اگر به جای خام فروشی به سمت تولید فرآورده‌های نفتی، ایجاد کسب‌وکارهای تولیدی صنعتی و اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری علاوه بر موفقیت در حوزه درآمدی از فرصت سازی برای دشمنان جلوگیری می‌شود.

قاضی عسگر به قابلیت‌های گردشگری استان اشاره کرد و یادآور شد: از این ظرفیت خاص باید برای اشتغال‌زایی و کسب‌وکار استفاده و علاوه بر ایجاد شادی و نشاط برای مردم به منافع مالی دست پیدا خواهیم کرد و با جذب گردشگر درآمدزایی خواهیم داشت.

او به وجود این پتانسیل در تیران و کرون اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های ویژه برای بررسی موانع پیش روی طرح‌های اقتصادی گردشگری تشکیل و مدیران کل استانی برای تعامل و همکاری در این کارگروه دعوت شوند.

او اضافه کرد: با رونق صنعت گردشگری در این شهرستان درآمدزایی خوبی برای این منطقه ایجاد می‌شود و به اشتغال جوانان هم کمک می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار