باغ بانوان اصفهان دارای ایستگاه دوچرخه می شود

معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: این معاونت تاکنون برای دوچرخه سواری بانوان برنامه ای نداشته است اما برای اینکه بانوان بتوانند در محیطی امن و خاص دوچرخه سواری کنند درصددیم تا باغ بانوان شهر اصفهان را به ایستگاه دوچرخه مجهز کنیم.

به گزارش ایرنا، حبیب الله ناظریان تصریح کرد: شهرداری اصفهان تاکنون در هیچیک از نقاط شهر و معابر عمومی، برنامه ای برای دوچرخه سواری بانوان اجرا نکرده است.
وی اظهار داشت: اگر بانویی دوچرخه سواری کند، شهرداری نباید پاسخگوی اقدام او باشد یا از این کار جلوگیری کند زیرا این مسئولیت برعهده نهادهای دیگر است.
معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به همکاری خوب این معاونت با اداره کل ورزش و جوانان، هیات های ورزشی، آموزش و پرورش و امور ورزش کارگران گفت: امیدواریم با توسعه این همکاری ها، نشاط و شادابی را از طریق ورزش در بین شهروندان توسعه دهیم.
وی در باره تغییر برنامه های ورزشی این معاونت نیز گفت: سال های گذشته در ماه رمضان رشته های محدودی با عنوان 'جام مولای عرشیان' برگزار می شد که بیشتر آن مختص فوتسال بود.
ناظریان ادامه داد: اما از سال گذشته مقرر شد کلیه امور مربوط به برگزاری مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان توسط هیات فوتبال استان برگزار شود تا دست معاونت ورزشی، تفریحی شهرداری برای برگزاری مسابقات سایر رشته ها بازتر شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در 18 رشته در ماه رمضان سال گذشته توسط این معاونت گفت: امسال قصد داریم این مسابقات را به30 رشته برسانیم بنابراین شب های ماه رمضان، المپیک کوچکی در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان بیان کرد: از شمار این رشته ها 6 رشته مربوط به ورزش جانبازان و معلولان است که در محلات مختلف شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: افزون بر رویدادهای ورزشی، در شب های رمضان 15 برنامه تفریحی نیز توسط این معاونت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار