ساخت نخستین داشبورد مدیریتی خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه اصفهان

نخستین داشبورد مدیریتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه اصفهان طراحی و ساخته شد.

مازیار ایران نژاد کارشناس اطلاعات مدیریت منطقه و طراح این پروژه گفت: با حمایت و تشویق مدیر منطقه، طراحی و ساخت این داشبورد در طول یک سال گذشته انجام و مراحل آزمایشی آن طی شد و در نهایت توانست به هدف اصلی خود که بررسی عملکرد منطقه در بخش های فنی، عملیاتی، مخابراتی و ستادی است، برسد.

وی با بیان اینکه داشبوردهای مدیریتی معمولا از مجموعه ای از عناصر گرافیکی تشکیل شده اند و به منابع مختلف بانک های اطلاعاتی موجود در سازمان ها متصل هستند، گفت: این داشبوردها همچون داشبورد اتومبیل که در کمترین زمان وضعیت عملکرد اتومبیل را برای راننده جهت تصمیم گیری مناسب نمایش می دهند، می باشند.

ایران نژاد افزود: این برنامه با بهترین عناصر گرافیکی، به منظور برجسته سازی اهداف مورد نظر مصورسازی شده است و با وجود این سامانه بررسی و پایش تجهیزات و دستگاه ها و سایر فرآیندهای موجود در منطقه در بخش های مختلف امکان پذیر شده است.

وی گفت: همچنین در این سامانه یک سری شاخص های عملکردی با تجزیه و تحلیل از اطلاعات موجود تعریف شده که مشخص کننده عملکرد منطقه در دوره های مختلف زمانی است.

وی بیان داشت: با بهره گیری از این برنامه مدیر و مسئولین منطقه قادر به تصمیم گیری و عکس العمل به موقع جهت بهبود فرآیند های تحت پایش این برنامه می باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار