در مورد زمان پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی در حال مذاکره هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:آنچه قطعی است پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی انجام خواهد شد اما در مورد زمان این موضوع در حال مذاکره هستیم.

سیدرضا صالحی امیری ظهر امروز (یکشنبه - 7 اردیبهشت) در نشست خبری اینترنتی با اصحاب رسانه، در خصوص دریافت پول از IOC اظهار داشت: گزارش عملکرد دو ساله کمیته ملی المپیک در قالب برنامه پانزده‌گانه‌ای تهیه شده که به زودی در مورد آن اطلاع رسانی کامل انجام می شود. رسیدگی به ساختار و سر و سامان دادن به تشکیلات کمیته ملی المپیک و امور داخلی یکی از مهمترین اقدامات بود که انجام شده است.
وی در خصوص نشست هیئت اجرایی گفت: علیرضا دبیر در نشست امروز گزارش کامل از فدراسیون کشتی ارائه داد. به گفته وی بین 60 تا 70 میلیارد تومان هزینه برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ای کشتی در سال جاری لازم است. از کسانی که پیش از این برای کشتی تلاش داشتند تشکر می‌کنم اما دبیر در هشت ماه گذشته تلاش زیادی برای سامان دهی وضعیت کشتی داشته است. سامان دهی نیروی انسانی، جذب منابع و اسپانسر از جمله دلایل آن است. ضمن اینکه دبیر زبان مشترک با اهالی کشتی دارد.
وی در خصوص دریافت پول از ioc گفت: حدود 10.3 میلیون دلار افزایش بودجه بوده است. 10 قهرمان ماهی 500 دلار دریافت میکنند و قرار است این پرداخت ادامه داشته باشد. چون امکان تبادل مالی نداریم به فدراسیون‌ها ریال پرداخت و در حساب کمیته ملی المپیک ثبت می شود. بر مبنای نرخ بانک مرکزی این پول به ریال دریافت می شود. امسال تقاضاهای بیشتری برای سولیداریتی داریم.
رئیس کمیته المپیک گفت: ما مصوب کردیم ظرف یک سال به هر کسی که سهمیه المپیک بگیرد معادل 60 میلیوت تومان طی دو قسط 30 میلیونی پرداخت کردیم. 6 ماه اول را قرار بود وزارت ورزش و قسط دوم را کمیته پرداخت کند. وزارت ورزش نیم سال اول را پرداخت کرد و روی پرداخت دوم بحث است. آنچه قطعی است پرداخت این حقوق است اما در مورد زمان در مذاکره هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار