استاندار اصفهان: جلوه‌های مهربانی در روزهای کرونایی توسط مردم خلق شد

 استاندار اصفهان گفت: جلوه‌های مهربانی و حضور حماسی مردم و خیرین استان در مواجهه با بیماری کرونا به نمایش گذاشته شد.

عباس رضایی روز سه‌شنبه در مراسم آغاز توزیع ۳۰ هزار سبد غذایی توسط جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) اصفهان افزود: همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، قضایی و خیرین موجب خلق حماسه‌ای بی‌بدیل در مقابله با بیماری کرونا شد که یادآور روزهای دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: این حماسه نشات گرفته از فرهنگ غنی مردم استان، دینداری و حماسه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهیدی است که امروز بار مسوولیت ما را بیشتر می‌کند.
استاندار اصفهان افزود: اصفهان در همه صحنه‌های انقلاب جایگاه خود را بخوبی نشان داده است کمااینکه سال گذشته در یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده سایر استان‌ها و در سال‌های گذشته در حوادثی همچون زلزله‌ها و دوران دفاع مقدس نیز این پیشتازی وجود داشت.
وی با بیان اینکه امروز نه‌تنها ایران بلکه همه دنیا با مشکلات ناشی از کرونا مواجه شده است، اضافه کرد: در زمان حاضر آمریکا با ۲۲ میلیون بیکار و چین با رشد منفی ۵.۶ درصد در اقتصاد خود مواجه شده‌اند.
رضایی تاکید کرد: ما در کشور علاوه بر مشکلات ناشی از بیماری کرونا در شرایط تحریم‌های ظالمانه نیز قرار داریم و در عین حال در این شرایط، فعالیت‌های عمرانی کشور در حال پیگیری است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تحقق این فرمان، یکی از مسوولیت‌های امروز ماست و کلیه دستگاه‌های اجرایی، آن را دنبال می‌کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به خدمات دولت تصریح کرد: امروز مواد غذایی در شرایطی تامین می‌شود که تحریم‌ها به جد و در شدیدترین شرایط که هیچ کشوری سابقه آن را نداشته است، بر کشور اعمال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که وقتی نیت افراد، خدا و آخرت باشد خداوند نیز درهای فرج و گشایش خود را به روی بندگانش می‌گشاید.
رضایی افزود: درایت و تدابیر رهبر معظم انقلاب، همنوایی دولت و ملت و وحدت بخش‌های مختلف در کشور، مناسباتی را رقم زده است که جهانیان را به حیرت انداخت.
وی اضافه کرد: نهادهایی همچون سپاه و بسیج و شهرداری اصفهان در مدیریت بیماری کرونا در استان بدون هیچ تعللی در هر موردی که از آنها درخواست کمک شد، پاسخ مثبت دادند، بسیاری از مدیران یک روز مرخصی نرفتند و کادر پزشکی و پیراپزشکی نیز در خط اول مجاهدانه حضور یافتند.
بر اساس گزارش وزارت بهداشت، تا روز گذشته بیش از ۹۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار