ماموریت 9 امتیازی سپاهان در سه هفته پایانی لیگ

سپاهان برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود باید هر 3 بازی باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارد. روز گذشته پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها در تبریز مقابل تراکتورسازی به تساوی یک - یک رضایت داد تا سرنوشت قهرمانی لیگ همچنان مجهول باقی بماند.

به گزارش ایلنا،در حال حاضر سپاهان با یک بازی کمتر در فاصله 6 امتیازی پرسپولیس است و در صورت برتری مقابل ماشین سازی در خانه می‌تواند این فاصله را به 3 امتیاز کاهش داده و در این صورت دیدارهای دو هفته پایانی به حساس‌ترین شکل ممکن دنبال خواهد شد.سپاهانی‌ها با توجه به شرایط خود نزدیک‌ترین و محتمل‌ترین تهدید کننده قهرمانی پرسپولیس هستند و شانسشان از استقلالِ دوم جدولی هم بیشتر است چرا که با پیروزی در بازی این هفته بالاتر از شاگردان مجیدی قرار خواهند گرفت.اگرچه سرنوشت قهرمانی پرسپولیس همچنان دست خودش است و با یک پیروزی از 2 بازی باقی مانده می‌تواند سومین جام پیاپی را بالای سر ببرد ولی سپاهان برای ماندن در کورس رقابت تا لحظه آخر فقط و فقط یک ماموریت دارد که کار ساده‌ای هم نیست. بردن در هر 3 بازی باقی مانده و کسب 9 امتیاز ممکن.سپاهان بعد از دیدار فردای خودش مقابل ماشین سازی باید هفته بعد در سخت‌ترین مصاف ممکن در مشهد به دیدار پدیده برود و شاید این دیدار سرنوشت لیگ و سرنوشت طلایی‌پوشان را رقم بزند. بردن شاگردان گل‌محمدی در مشهد کار ساده‌ای نیست و حتی شاگردان قلعه‌نویی در خانه خودشان هم به زحمت در دیداری که برتر از حریف خود نبودند پدیده را با یک گل شکست دهند.

اگر سپاهان از این گردنه سخت عبور کند و پرسپولیس هم مقابل ماشین سازی در هفته بیست و هشتم پیروز نشود کار به هفته آخر خواهد کشید. جایی که پرسپولیس باید در جم میهمان پارس باشد و سپاهان در دیداری که روی کاغذ راحت به نظر می‌رسد در اصفهان میزبان استقلال خوزستان سقوط کرده باشد.در هر صورت اگر پرسپولیس از 2 بازی بعدی خود حداقل 4 امتیاز نگیرد و در آن صورت سپاهان فرصت قهرمانی با کسب هر 9 امتیاز را از دست بدهد می‌توان گفت شاگردان قلعه‌نویی خودشان به شانسی که در اختیارشان قرار گرفته پشت پا زده‌اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار