جایگاه و اهمیت کاگران خدمات شهری بر هیچکس پوشیده نیست

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان گفت: اگر یک روز فعالیت کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری متوقف شود، شهر قابل زندگی نخواهد بود و قطعا انواع آلودگی‌ها و بیماری‌ها شیوع پیدا می‌کنند، لذا کار شما عزیزان بسیار ارزشمند است.

مهدی کریمی در آئین تجلیل از کارگران شهرداری زرین شهر با بیان اینکه انجام دادن هر کار مشروع و حلالی که انسان را از احتیاج و دست نیاز به سوی دیگران دراز کردن بی‌نیاز کند، عزت است، اظهار کرد: کارگران شریف‌ترین طبقه جامعه به شمار می آیند چراکه با عرق جبین و قدرت بازو علاوه بر تلاش برای امرار معاش و کسب روزی حلال، با غیرت و مردانگی، گرداننده چرخ‌های تولید کشور بوده و بی منت و بی ادعا به گروه‌های مختلف جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت کار پاکبانان و نیروهای خدوم خدمات شهری افزود: اگر یک روز فعالیت کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری متوقف شود، شهر قابل زندگی نخواهد بود و قطعا انواع آلودگی‌ها و بیماری‌ها شیوع پیدا می‌کنند، لذا کار شما عزیزان بسیار ارزشمند است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان تصریح کرد: بوسیدن دست یک کارگر از سوی پیامبر (ص) نشان‌دهنده قدر و مرتبه بالایی است که ایشان به عنوان مهم‌ترین شخصیت عالم امکان و به نمایندگی از سوی پروردگار، برای کار و تلاش و کسب روزی حلال قائل شده است.
وی ادامه داد: پیامبر(ص) گرامی اسلام فرمودند: کسی که برای اداره زندگی خانواده‌اش و کسب روزی حلال تلاش می‌کند، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند، شما عزیزان نیز هر روز که سر کار رفته و برای تمیز نگاه داشتن شهر و حفظ سلامتی شهروندان تلاش می کنید در زمره جهادگران قرار می گیرد و هیچ ارزشی بالاتر از این مسئله نیست.
کریمی اضافه کرد: براساس گزارشات ارائه شده مدیران شهری شهرستان لنجان از جمله شهردار زرین شهر طی دوماه، گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا یکی از سخت ترین دوران مدیریت را پشت سر گذاشته اند،اما با وجود مشکلات پیش روی شهرداری ها شاهد بسیج تمامی امکانات شهرداری و بخش های مختلف آن برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس بودیم و باید قدردان تلاش های صورت گرفته بود.
وی با بیان اینکه کارگران شهرداری در شرایط عادی با انواع آلودگی مواجه هستند و در حال حاضر ویروس کرونا سلامت جان آنان تهدید می‌کند، عنوان کرد: طی مدت گذشته همه ما شاهد تلاش کارگران شهرداری به صورت شبانه روزی برای پاکیزه نگاه داشتن شهر در ایامی که شیوع ویروس کرونا این عزیزان را تهدید می کرد بودیم و در شرایط این سخت شما عزیزان با زدودن آلودگی‌ها از شهرها سلامتی را به شهروندان هدیه کردید اما، متأسفانه آنگونه که شایسته است اسمی از این قشر زحمتکش برده نشد و امروز فرصت مناسبی برای قدردانی از تلاش شما بزرگواران است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار