دانلود قسمت دهم سریال هم گناه | دانلود سریال هم گناه قسمت 10

قسمت 10 سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی دوشنبه 15 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود خواهد بود.

در این قسمت پیمان پدرش را سر قبر لیلا هم می‌برد. قبری جعلی که پرویز آماده اش مرده است. فریبرز هنوز هم سعی می‌کند به پیمان نزدیک‌تر شود و راز رفتن ناگهانی لیلا را بفهمد. او می‌گوید که روزی از ماموریت به خانه برگشته و با جای خالی همسر و پسرش روبرو شده و بعد از آن همه جا را به دنبال آن‌ها گشته است.
اما پیمان به این حرف‌های پدرش اعتمادی ندارد، همانطور که لیلا هم اگرچه از دیدن پریشانی فریبرز احساساتی می‌شود، اما باز هم غم و کینه‌ای طولانی از او به دل دارد.

فرهاد با کمک ایرج مقدمات ازدواج با هدیه را فراهم می‌کند و به زودی او را به خانه‌ی ایرج می‌آورد. ماجرای خواستگاری سامان با سیما هم جدی‌تر از قبل می‌شود.

فرید موضوع را جدی می‌گیرد و از سامان می‌خواهد که به خواستگاری سیما بیاید. سیما و آرمان هم با این تصور که فرید از سامان خوشش نمی‌آید و موضوع فیصله پیدا می‌کند، سامان را راضی می‌کنند. اما فرید یک قدم از همه‌ی آن‌ها جلوتر است. او بدون اطلاع دیگران یک عاقد را هم خبر می‌کند و در یک چشم به هم زدن سیما و سامان به عقد یکدیگر در می‌آیند.

سیما برای تغییر جنسیتش مصمم است و با مانع سفت و سخت پدرش، فرید، مواجه است. فریدی که ظاهرا مثل پدر خودش به اصول و قوانین سنتی و خانوادگی شان پایبند است و برای آبرو و اعتبار نام صبوری اهمیت ویژه‌ای قائل است. او با دخالت هایش در زندگی هر دو دخترش اگرچه آن‌ها را از خود رنجانده است، اما باز هم از اصولش عدول نمی‌کند.

فریبرز از ابتدای سریال درگیر ماجرای پرونده‌ای مربوط به جعل پول و اسناد بوده و هست. رسیدن به پیمان هم در مسیر همین پرونده و با برخورد اتفاقی با پرویز صورت گرفت. جزئیات این پرونده و تاثیری که در زندگی فریبرز و خانواده اش می‌گذارد هنوز روشن نیست، اما کسانی که به تحت تعقیب او هستند افرادی خطرناکند که در مسیرشان قتل و خون ریزی هم وجود دارد.

1- لینک دانلود هم گناه قسمت 10 با کیفیت 480
2-لینک دانلود هم گناه قسمت10 با کیفیت 720
3- لینک دانلود هم گناه قسمت 10 با کیفیت 1080
4- لینک دانلود هم گناه قسمت 10 با کیفیت 1080 HQ
5- لینک دانلود هم گناه قسمت 10 با همه کیفیت ها

تیزر سریال هم گناه قسمت 10

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار