دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته

چشم و گوش بسته ساخته جدید فرزاد موتمن است که با حضور بازیگرانی سرشناس جلوی دوربین رفت. فیلم چشم و گوش بسته با ژانر کمدی – فانتزی که پس از قانون مورفی به تازگی فیلم ساز ها به این ژانر روی آورده اند.

دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته

چشم و گوش بسته ساخته جدید فرزاد موتمن است که با حضور بازیگرانی سرشناس جلوی دوربین رفت. فیلم چشم و گوش بسته با ژانر کمدی - فانتزی که پس از قانون مورفی به تازگی فیلم ساز ها به این ژانر روی آورده اند.


خلاصه داستان چشم و گوش بسته

چشم و گوش بسته یک کمدی اکشن با حال و هوای فانتزی است که با حضور ستاره های سرشناس سینما و تلویزیون و کارگردانی فرزاد موتمن است . مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …

تمامي بازيگران

امین حیایی, بهرام افشاری, آناهیتا درگاهی, مسعودکرامتی, لینداکیانی, محمدرضا صولتی, پوریا پورسرخ و مانی حقیقی

نقد و بررسي فيلم چشم و گوش بسته

موقعیتی که در آن یکی از دو شخصیت اصلی کور است و نمی‌بیند و دیگری کر است نمی‌شنود. کنار هم قرار گرفتن این دو در لحظات بحرانی و شرایطی که انسان به تمام حواس پنج‌گانه‌اش برای رهایی از مخمصه نیاز دارد بار اصلی کمدی ماجرا را در هر دو فیلم به دوش می‌کشد.
جالب‌تر آن‌که هر کدام در کنار نقاط ضعف خود نقاط قوتی هم دارند که به کار می‌آید. حیایی با آن که نمی‌شنود اما توانایی لب‌خوانی حتی از فواصل دور را دارد. همین قابلیت است که سبب کشف مکان قرارها از زبان خلافکاران می‌شود. از سوی دیگر افشاری که نمی‌بیند قابلیت بویایی عجیبی دارد به طوری که با بو کردن افراد حقایق زیادی را درباره آن‌ها می‌فهمد.
پایان‌بندی فیلم چشم و گوش بسته نیز غافل‌گیر کننده است. در شرایطی که به نظر می‌رسد یکی از پایان‌بندی‌های آبکی کمدی‌های تجاری انتظارمان را می‌کشد، فیلمنامه با چرخشی مناسب کاراکترها را در موقعیت جدیدی قرار می‌دهد؛ موقعیتی که باعث می‌شود با اتمام طرح و توطئه‌ی فیلم، داستان تمام نشود و همچنان ادامه داشته باشد.

لینک دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته با کیفیت 480

2-لینک دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته با کیفیت 720

3- لینک دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته با کیفیت 1080

4- لینک دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود فیلم سینمایی چشم و گوش بسته با همه کیفیت ها



دانلود قسمت بیست و یکم سریال دل
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار