گلستان شهدای اصفهان در شب‌های قدر مجازی مهمانی می‌دهد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: طی هماهنگی صورت گرفته با صداوسیمای مرکز اصفهان بنا شده است در صورت عدم برگزاری مراسمات مذهبی با حضور عموم مردم، طی7 شب‌ برنامه‌های ویژه شب‌های قدر، بدون حضور مردم در این مکان مقدس برگزار و بخش شود.

داریوش وکیلی امروز در گفت‌وگو با فارس پیرامون برگزاری مراسمت مذهبی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ما هم همچون دیگر مراکز استان تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان و کشور هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس کلیه برنامه‌های گلستان شهدای اصفهان مانند مساجد و حسینیه‌ها تا تصمیم‌گیری مجدد و اجازه برگزاری مراسمات از سوی ستاد مقابله با کرونا استان لغو شده است چراکه سلامتی مردم و خانواده‌های شهدا در اولویت اصلی قرار دارد، البته به‌ محض اعلام اجازه برگزاری مراسم اقدام خواهیم کرد و در این خصوص آمادگی کامل وجود دارد.
وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری مراسمات ویژه شب‌های قدر به‌ صورت مجازی تصریح داشت: طی هماهنگی صورت گرفته با صداوسیمای مرکز اصفهان بنا شده است در صورت عدم برگزاری مراسمات مذهبی با حضور عموم مردم، ۷ شب‌ برنامه‌ها ویژه شب‌های قدر، بدون حضور مردم در این مکان مقدس برگزار و پخش شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار