طرح «بهارانه کتاب» در اصفهان اجرا می شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: طرح «بهارانه کتاب» در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت ۱۱ روز اجرا می شود

اصغر مختاری» در گفتگو با شبستان با اشاره طرح های حمایتی از خریداران کتاب اظهارداشت: طرح بهاره کتاب امسال مثل سال های گذشته در کتابفروشی های استان اصفهان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: طرح «بهارانه کتاب» امسال در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت 11 روز از 20 اردیبهشت ماه آغاز و اجرا می شود که در حال حاضر ثبت نام از فروشگاه های متقاضی اجرای طرح در حال انجام است.

وی تخفیف فروش کتاب در این طرح را 20 درصد اعلام کرد و گفت: فروش کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در قالب طرح بهاره فقط در فروشگاه های مجری این طرح مشمول تخفیف می شود.

مختاری با بیان اینکه کتاب ها باید در خانه کتاب به ثبت رسیده باشند یادآورشد: در طرح بهارانه کتاب، تخفیف به کتاب های آموزشی وکمک آموزشی، افست، کتاب فاقد شماره شابک و یا شابک غلط اختصاص پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه نزدیک به یکصد فروشگاه کتاب در استان اصفهان در طرح های قبلی مشارکت داشته اند، اضافه کرد: پس از پایان ثبت نام فروشگاه ها اسامی آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در طرح های گذشته استان اصفهان دارای افتخاراتی در خصوص استقبال از این طرح داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار