پایگاه سلامت شهید مطهری قمصر افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پایگاه سلامت شهید مطهری قمصر در روز پنج شنبه مورخ 12/2/98 افتتاح شد.

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پایگاه سلامت شهید مطهری قمصر در روز پنج شنبه مورخ 12/2/98 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این مراسم، اظهار داشت: این پایگاه به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خانواده خیر سلامت همسر زنده یاد حاجیه خانم عذرا نوابی (آقای منصور حسینیان) و دختر آن مرحومه خانم دکتر معصومه حسینیان به بهره برداری رسید.

دکتر ابراهیم کوچکی، با اشاره به آغاز ساخت پایگاه شهید مطهری قمصر از سال 1395 گفت: این پایگاه در زیربنای 233 متر مربع احداث شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به اهداء زمین این پایگاه به همت حاج محمد هاشم حبیبی قمصری افزود: برای ساخت و تجهیز این پایگاه چهار هزار میلیون معادل چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر کوچکی، ضمن تشکر از تعامل خیرین سلامت به خصوص خانواده خیر گرامی زنده یاد عذرا نوابی ادامه داد: برای ساخت این پایگاه دو میلیارد ریال از سوی این خیر محترم و مابقی از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با اشاره به چالش ها و دغدغه های بسیار زیاد نظام سلامت تاکید کرد: برای رفع مشکلات و دغدغه های نظام سلامت نباید صرفا به منابع دولتی اکتفا کنیم بلکه باید از راه های دیگر نظیر مشارکت مردم و خیرین بهره بگیریم و مسلما آنان نیز با علاقه و دلسوزی ما را یاری خواهند کرد تا بتوانیم گام های بلند برداریم .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین، پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت را خط مقدم سلامت عنوان کرد.

دکتر سید علیرضا مروجی، ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، پرستاری، مراقبین سلامت زن و مرد، مشاوره سلامت روان و تغذیه، واکسیناسیون و واحد سلامت محیط و کار را از بخش های این پایگاه برشمرد.

آقای منصور حسینیان همسر زنده یاد حاجیه خانم عذرا نوابی نیز در این آیین سخنانی را عنوان کرد.

این گزارش حاکیست: در پایان این نشست از این خانواده های خیر گرامی سلامت با اهداء لوح تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است: معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس دانشگاه، فرماندار ویژه کاشان، شهردار و اعضای شورای شهر قمصر و جمعی از مسئولین دانشگاه در این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار