آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه در شاهین شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات مومنانه با توزیع ۱۷۰۰ بسته معیشتی آغاز شد.

سرهنگ پاسدار مسعود جهانگیری ضمن تسلیت به مناسبت ضربت خوردن حضرت علی(ع) اظهار کرد: بیش از ۱۷۰۰ بسته مواد غذایی به قشر آسیب زده و نیازمند توزیع می گردد .

وی افزود: هر بسته با ارزشی بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان شامل، برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت،خرما و … می باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در مرحله نخست رزمایش هزار بسته توزیع شد و بیش از آغاز رزمایش هفت هزار بسته به افراد نیازمند و آسیب زده کرونا کمک شد .

وی خاطرنشان کرد: پایش و شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از حادثه کرونا توسط مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج با اولویت توزیع هدفمند و با تشکیل بانک اطلاعاتی کمیته های رصد و اجتماعی انجام شد .

امام جمعه شاهین شهر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت علی(ع) و تشکر از مجموعه سپاه و بسیج گفت: بسیج و روحیه بسیجی همیشه ناشدنی ها را شدنی کرده است، سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج در شناسایی و کمک قشر آسیب زده و نیازمند به خوبی عمل کرده است .

قاسم هاشمی افزود: در این شرایط کشور قرض الحسنه های شهرستان نیز به میدان آمدند و با ارائه وام های دو میلیون تومانی به نیازمندان کمک رسانی کردند که در شاهین شهر تا کنون بیش از هزار نفر از این خدمات مالی بهره مند شده اند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار