جزییاتی از برگزاری نماز عید فطر در استان اصفهان

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت:برگزاری نماز عید فطر در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد هر محله‌ای نماز عید فطر اقامه می‌شود.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در استان اظهار داشت: طبق مصوبه برای جلوگیری از اجتماع و ازدحام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد هر محله‌ای نماز عید فطر اقامه می‌شود.

او تصریح کرد: البته در خصوص تعداد مساجد و اینکه در هر محله‌ای یک مسجد مشخص شود و همچنین برگزاری نماز در مهدیه‌ها و حسینیه‌ها در جلسات آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان افزود: در شهرستان‌ها نیز برای کاهش ازدحام جمعیت برگزاری نماز عید فطر بین مساجد تقسیم می‌شود که با جمعیت‌های کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز عید فطر برپا شود.

او یادآور شد: باید وضعیت مساجد به لحاظ آماده‌سازی و ضدعفونی کردن و همچنین شرایط برگزاری و داشتن محیط روباز مشخص شود و در این راستا در هر محله‌ای در یک مسجد مشخص نماز عید فطر برگزار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار