جواهری در نطنز

در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر نطنز نزدیک مسجد جامع و کوچه‌های قدیمی و در همسایگی خانه‌های قدیمی و به دور از هیاهوی شهر میزبانانی خونگرم و مهمان‌نواز منتظر حضور مسافران در اقامتگاه بومگردی «سرای جواهر» هستند.

در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر نطنز نزدیک مسجد جامع و کوچه‌های قدیمی و در همسایگی خانه‌های قدیمی و به دور از هیاهوی شهر میزبانانی خونگرم و مهمان‌نواز منتظر حضور مسافران در اقامتگاه بومگردی «سرای جواهر» هستند.

اقامتگاه بومگردی سرای جواهر جنب مسجد جامع محله سرسنگ یکی از زیباترین اقامتگاه‌های بوم گردی نطنز است. این اقامتگاه بوم گردی خانه‌ای قدیمی است که به همت خانواده‌ای علاقه‌مند به میراث فرهنگی، مرمت و بازسازی و به اقامتگاه بومگردی در بهترین نقطه شهر زیبای نطنز تبدیل شده است. اقامتگاه بومگردی «سرای جواهر» خانه‌ای کوچک و باصفا با حیاط و حوض و پشت‌بامی با چشم‌انداز تمام نقاط تاریخی شهر نطنز است.


اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر ۷ اتاق و ظرفیت پذیرایی از ۳۰ مهمان را دارد. همه اتاق‌ها به سیستم گرمایشی و سرمایشی (پکیج) مجهز هستند. سه اتاق از هفت اتاق این اقامتگاه تخت دارد و مابقی به امکانات کامل کف‌خواب مجهز هستند. ازجمله امکانات اتاق‌های این اقامتگاه بوم گردی می‌توان به سیستم خنک‌کننده اسپلیت، سیستم گرمایشی پکیج، یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سرویس فرنگی و حمام اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر بخش‌های دیگری همچون آشپزخانه مرکزی، ایوان (شاه‌نشین) و فروشگاه صنایع‌دستی نیز دارد تا تجربه‌ای لذت‌بخش از سفر به نطنز را به مهمانان خود هدیه کند.

این اقامتگاه بوم گردی تازه تأسیس برنامه‌های مختلف و متنوعی برای هرماه از سال دارد و چهارفصل زیبای نطنز را میزبانی می‌کند.

نکنه جااب توجه این اقامتگاه زیبا نام‌گذاری هر اتاق به شیوه سنتی و قدیمی است و دکوراسیون اتاق‌های این اقامتگاه نیز به سبک قدیمی و باسلیقه چیده شده‌اند و سرو صبحانه در این اقامتگاه به شیوه سنتی انجام می شود.

نمایی از اتاق های اقامتگاه
نمایی از اتاق های اقامتگاه سرای جواهر

آرامش اقامتگاه به دلیل موقعیتش در بافت تاریخی شهر نطنز، مهمان‌نوازی میزبانان این اقامتگاه که خانواده‌ای خونگرم هستند، هزینه مناسب اقامت و فضای زیبای اقامتگاه به همراه امکانات کامل سرای جواهر را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های نطنز تبدیل کرده است که بهترین انتخاب برای آخر هفته‌ای پر از آرامش یا سفری چند روز برای تماشای زیبایی‌های نطنز است، موقعیت این اقامتگاه به گونه ای است که می‌توانید اکثر مناطق شهر زیبای نطنز، کوچه‌باغ‌ها، بقعه و اماکن متبرکه و مسجد جامع را پای پیاده بازدید کنید. اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر برای سفری خانوادگی به نطنز زیبا و خوش آب‌وهوا بهترین انتخاب است.



اقامتگاه بوم گردی سرای جواهر

آدرس: نطنز جنب مسجد جامع محله سرسنگ

شماره تماس رزرو: 09132629303

صفحه اینستاگرام: sarayejavaher

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار