تعطیلی آرامستان باغ رضوان در روز عید فطر

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از تعطیلی آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان های محلی اصفهان در روز عید سعید فطر خبر داد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای رعایت دستور العمل های بهداشتی به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمعات، آرامستان باغ رضوان و سایر آرامستان های محلی در روز عید سعید فطر تعطیل است.
وی افزود: در این روز تنها آیین خاکسپاری اموات با حضور تعداد محدودی از بستگان متوفی انجام می شود و امکان برگزاری هرگونه مراسم و زیارت اهل قبور وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از شهروندان خواست برگزاری مجالس ترحیم و زیارت اهل قبور را به روزهای دیگر هفته موکول کنند.
مرادی همچنین با اشاره به آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا و لزوم مشارکت شهروندان در کمک به اقشار آسیب دیده، گفت: با توجه به تعطیلی مساجد و تالارها و برگزار نشدن مجالس ترحیم در سطح شهر و محدودیت های موجود، بستگان و آشنایان متوفیان به اهدای تاج گل های طبیعی و خیریه اقبال بیشتری نشان داده و برای عرض تسلیت به بازماندگان از این طریق اقدام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: با هدف همکاری با خیریه ها و مشاغل مرتبط با این کار، آوردن تاج گل های مصنوعی و طبیعی با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات مربوطه و مشروط به اینکه از هرگونه تجمل گرایی خودداری شود بلامانع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار