جسد کودک غرق شده در رودخانه زاینده رود پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد کودک پنج ساله غرق شده در رودخانه زاینده رود پس از ۲ هفته تلاش غواصان این جمعیت خبر داد.

سید احمد مرتضوی فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جسد این کودک در حوالی روستای "مورکان " شهرستان لنجان استان اصفهان توسط تیم غواص جمعیت هلال احمر استان پیدا شد.
وی با اشاره به اینکه این کودک هجدهم اردیبهشت ماه در رودخانه زاینده‌رود غرق شده بود، افزود: از همان ساعت اولیه وقوع حادثه، روزانه ۲ تیم غواص از جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام و جست و جو برای پیدا کردن جست کودک را ادامه دادند.
وی به هماهنگی با فرماندار لنجان استان اصفهان، برای اعزام تیم‌های غواص برای دومین بار اشاره کرد و گفت: جستجو برای یافتن این کودک غرق شده در پایین دست رودخانه زاینده‌رود و در محدوده آن شهرستان انجام شد.
به گزارش ایرنا، کودک پنج ساله شامگاه پنجشنبه هجدهم اردیبهشت ماه در حوالی پل چم‌خرم در حاشیه رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان غرق شد.
براساس اعلام پزرشکی قانونی چهارمحال وبختیاری غرق شدگی در رودخانه های استان که به پزشکی قانونی ارجاع داده شده ۳۷ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.
سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار