خوراکی های تقلبی در بازار را بشناسید

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي نام چند محصول را به عنوان محصولات فاقد مجوز بهداشتی اعلام کرد.

به گزارش صاحب نیوز، بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محلول ضد عفونی کننده با نام تجاری تریتاسپت، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست، همچنین در خصوص محصول ژل ضد عفونی کننده دست با نام تجاری خرم با توجه به جعل پروانه ساخت و مجوز به شماره ۵۶/۱۲۹۸۴ این کالا نیز فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر اعلام این معاونت در خصوص محصول پودر سفید کننده دندان (TOOty whitening powder) با نام تجاری Valensey ، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نخواهد بود.
قبل از این نیز بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي محصول ژل پاک کننده دست با نام تجاری Karmilo با توجه به ابطال پروانه ساخت و مجوز به شماره ۳۸/۱۵۲۸۲ این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست، همچنین محصول ژل ضد عفونی کننده دست با نام تجاری ZAGROS ، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول ژل ضد عفونی کننده دست و پوست با نام تجاری Elevinplus ، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول ژل ضد عفونی کننده دست با نام تجاری Xinova، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست، همچنین محلول ضد عفونی کننده دست با نام تجاری آذر، این کالا نیز فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محلول الکلی ضد عفونی کننده دست با نام تجاری ARAD، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
همچنین محصول ژل ضد عفونی کننده دست و پوست با نام تجاری HANA ، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول ژل ضد عفونی کننده دست( در بسته بندی 200 سی سی) با نام تجاری فیوره با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره 56/15825، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نخواهد بود.
همچنین بر اساس اعلام این معاونتژل آنتی باکتریال با نام تجاری CALLARDO این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نخواهد بود؛ محصول ضد عفونی کننده دست با نام Rama نیز فاقد مجوز غیر بهداشتی است
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول سرشوی سنتی با نام تجاری کردستان ، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست، همچنین محصول صابون سفیدآب با نام تجاری کردستان، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نخواهد بود.
بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول صابون شفاف دست ساز با نام تجاری پاپک ( Papak soap)، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
همچنین محصول صابون شفاف دست ساز با نام تجاری پاپک ( Papak soap)، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست و همچنین محصول روغن زیتون فرابکر با نام تجاری SALBURUA ، کالای مذکور نیز فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
قبل از این نیز بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول فرآورده های زالو و پماد خراطین با نام تجاری روجا، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست و همچنین .در خصوص محصول آلوچه با نام تجاری ناب ترش، با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره ۴۵/۸۶۲۵ این کالا نیز جعلی بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
بنا بر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی محصول پنیر لیقوان با نام تجاری بزم با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره 12/12791، این کالا جعلی و فاقد مجوز بهداشتی است و عرضه تجاری آن مورد تایید نیست؛ بنا بر اعلام معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي در خصوص محصول سوهان با نام تجاری مخصوص کادویی، با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره ۱_ ۳۹/۱۲۱۳ این کالا جعلی بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
همچنین بر اساس اعلام این معاونت در خصوص محصول قیصی با نام تجاری باغنار، کالای مذکور فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاري آن مورد تاييد نیست.
در مورد محصول عسل با نام تجاری سبحان خوانسار نیز این معاونت اعلام کرده بود، این کالا فاقد مجوز بهداشتي و غیر مجاز بوده و عرضه تجاری آن مورد تأييد نیست و در خصوص محصول دوغ ارگانیک با نام تجاری راعی، با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره ۱۸/۳۰۱۱۵ این کالا نیز جعلی بوده و عرضه تجاري آن خلاف ضوابط بهداشتی است.
در خصوص محصول نمک با نام تجاري دریاچه قم، با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره ۳۲/۱۰۷۴۸، این نمک جعلی بوده و عرضه تجاري آن مورد تأييد نیست. در خصوص محلول زعفران با نام تجاري زرین خراسان هم با توجه به پروانه ساخت و مجوز به شماره ۳۲/۱۱۶۲۶ این کالا جعلی بوده و عرضه تجاري آن مجاز اعلام نشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار