اعلام قیمت‌های مصوب در میدان مرکزی میوه و تره بار

دارایی نژاد، قیمت‌های مصوب انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار را اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بار فروشان، در گفتگو تلفنی با خبرگزاری صداوسیما، قیمت‌های مصوب انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار را اعلام کرد.
آقای مصطفی دارایی نژاد، درخصوص قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: فلفل تند ریز از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، بادمجان قلمی از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰، پیاز زرد از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰، پیاز شیری از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰،, فلفل دلمه‌ای سبز از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، کاهو پیچ سالادی از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰، کدو مسمایی از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰، گل کلم از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ و گوجه فرنگی بوته رس از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان عرضه می شود.
وی افزود: همچنين کلم سفید از ۸۰۰ تا ۲۵۰۰، کلم قرمز از ۸۰۰ تا ۲۵۰۰، لوبیا سبز از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، هویج از ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰، سیب زمینی کهنه از ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰، سیب زمینی نو از ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰، باقالی از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ ,کرفس از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰, نخود سبز از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰, سبزی خوردن از ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ و سبزی جور از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان فروخته می‌شود.
دارایی نژاد گفت: قیمت سیر خشک در هفته جاری از ۲۵۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰، لیمو ترش سنگی از ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰، کنگر از ۷۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ و برگ مو نیز از ۸۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه بار فروشان افزود: سیب لبنانی زرد از ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰، سیب لبنانی قرمز از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، زردآلو شیراز از ۲۰۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰, زرد آلو کاشان از ۱۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰, طالبی از ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰, گوجه سبز برغان از ۸۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰, گوجه سبز شمال از ۴۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ و ملون از ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان فروخته مي شود.
وی افزود: همچنين نارنج از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰, هندوانه از ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰, خیار رسمی از ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰، خیار گلخانه‌ای از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰، توت فرنگی جیرفت از ۶۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰, توت فرنگی کرج از ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰, کیوی از ۸۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰، موز ۱۴۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰، پرتقال تامسون شمال از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، پرتقال تو سرخ از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ و پرتقال رسمی شمال از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار