حضور ۱۷ تیم در مسابقات آسیایی والیبال دانش آموزی در اصفهان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در پنجمین دوره مسابقات آسیایی والیبال قهرمانی دانش آموزان آسیا ویژه پسران دوره متوسطه دوم زیر ۱۸ سال، ۱۷ تیم عضو فدراسیون آسیایی دانش آموزی حضور خواهند داشت.

حضور ۱۷ تیم در مسابقات آسیایی والیبال دانش آموزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عبدالرضا رئیسی در یکصد و هفدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: امسال افتخار آن را پیدا کرده ایم که میزبانی پنجمین دوره مسابقات آسیایی والیبال قهرمانی دانش آموزان آسیا در شهریورماه اصفهان باشیم.

وی افزود: علی رغم وجود استان های مختلف برای میزبانی این دوره از مسابقات، فدراسیون دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، اصفهان را با توجه به وجود پتانسیل های مختلف به عنوان میزبانی این دوره از مسابقات اعلام کرد.

دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شرکت کنندگان مسابقه

رئیسی اعلام کرد: در این مسابقات که از ۳۱ مرداد آغاز می شود، ۱۷ تیم عضو فدراسیون آسیایی دانش آموزی هستند که ایران نیز از یک تیم ملی برخوردار است و اصفهان هم دارای یک نماینده است.

وی به رده سنی شرکت کنندگان نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم زیر ۱۸ سال از جمله شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات هستند که هر تیم با ۱۸ بازیکن به این مسابقات راه پیدا می کنند و پیش بینی می کنیم حدود ۲۵۰ میهمان شرکت کنند.

وی تصریح کرد: طبق آخرین اعلام ها، تیم ها در حال حاضر در حال اعلام آمادگی هستند و تا ۳۰ خرداد نیز لیست بازیکنان تحویل ایران داده می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: از استاندار اصفهان در خواست داریم جهت ابلاغ کتبی به روسای سازمان ها و نهادهای ذیربط به منظور همکاری در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات با ما همکاری کنند.

وی بیان کرد: در زمینه اطلاع رسانی نیز باید اقدام به نصب بنر، بیلبوردها و تلویزیون های شهری و ...، پوشش خبری توسط صدا و سیما و ... کنیم.

رئیسی به مصوبات پیشنهادی شورای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد کارگروه تخصصی با محوریت استانداری و مسئولیت اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش در خصوص هماهنگی برگزاری مسابقات آسیایی با اعضای پیشنهادی ارگان های مربوطه، حمایت های مالی (اسپانسرینگ) از جمله این پیشنهادات هستند که امیدواریم به آنها توجه لازم صورت بگیرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار