تست کرونا از بازیکنان ذوب آهن و سپاهان گرفته شد

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: پروتکل های بهداشتی به باشگاه های فوتبال ابلاغ شده است و تیم ها در حال شروع دوباره تمرینات خود هستند، قبل از تمرینات تست کرونا از بازیکنان هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان گرفته شد که دو تیم مشکل خاصی نداشتند.

حمید رضا دادخواه در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی به باشگاه های فوتبال ابلاغ شده است و تیم ها در حال شروع دوباره تمرینات خود هستند، قبل از تمرینات تست کرونا از هر دو تیم ذوب آهن و سپاهان گرفته شد، که مشکل خاصی این دو تیم نداشتند.
دبیر هیات فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: قبل از شروع تمرینات نیز این دو تیم با حضور هیات فوتبال جلسه ای با هیات پزشکی برگزار کرد و قرار شد، هیات پزشکی ناظر اقدامات و فعالیت باشگاه ها باشد و خوشبختانه پروتکل ها از سوی این دو تیم رعایت می شود و نظارت هم در انجام است و نگرانی در این زمینه وجود ندارند.
وی افزود: بازیکنان و مربیان خارجی که قرار است به این دو تیم ذوب آهن و سپاهان اضافه شوند، اگر تایید وزارت بهداشت را داشته و تست کرونا انجام شده باشد که مشکلی برای حضور نخواهند داشت، در غیر این صورت مانند بقیه تست از آن ها گرفته خواهد شد و بعد از مشخص شدن وضعیتشان می توانند به تمرینات اضافه شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار