آغاز ثبت سفارش فروش 30 درصدی سهام عدالت

ثبت سفارش فروش سهام عدالت از امروز آغاز شد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: متقاضیان فروش سهام عدالت، می توانند از امروز با مراجعه به شعب بانک هایی که در آن دارای حساب بانكی بوده و شماره شبای آن را به سازمان خصوصی سازی معرفی كرده اند،در خصوص تكمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام خود اقدام کنند .
علی صبوحی در مورد متقاضیانی که با انتخاب روش مستقیم ، آزاد سازی و مدیریت بی واسطه سهام عدالت را انتخاب کردند افزود: در این روش میزان سهام اختصاص یافته به هر فرد در شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت ، به تناسب ارزش مقطع واگذاری ، تعدادی از سهام 36 شرکت بورسی خواهد بود .
وی همچنین در مورد افرادی که بدون کد معاملاتی هستند گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ،کد معاملاتی بورس را برای تمامی سهامداران صادر خواهد کرد، اما متقاضیان باید در زمان مقرر به سامانه سجام مراجعه و اطلاعات خود در این خصوص تکمیل کنند .
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تاسیس صندوق های سرمایه گذاری را یکی از موضوعات مهم در این حوزه اعلام کرد و افزود: شرکت های سرمایه گذاری استانی مجاز هستند پس از شناسایی طرح های های سودآور اقدام به تاسیس صندوق های سرمایه گذاری کنند.
وی با اشاره به اینکه معامله سهام شرکت هاي سرمايه گذاري استاني تنها از طريق بورس است ،ادمه داد: هریک از مشمولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه اینترنتی www.samanese.ir نسبت به مدیریت مستقیم سهام خود اقدام کنند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار