اجرایی نشدن برخی طرح های شهری اصفهان

برخی طرح های کلان شهری اصفهان با وجود هزینه های گزاف مطالعاتی اجرایی نشده است.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی طرح های عمرانی در نشست های متعدد شورای سیاستگذاری کمیته‌های فنی و کمیسیون بررسی و تصویب می شود اما در نهایت در سنگر اجرا توسط مدیران مناطق متوقف می ماند.
امیر احمد زندآور افزود: سیاست گذاری هایی که برای بهبود زیست پذیری در کلانشهر اصفهان انجام و در نهایت منجر به تعریف طرح های شهری می‌شود نباید با تصمیم‌گیری شخصی مدیران مناطق، متوقف شود.
وی به تأثیر طرح های مصوب در رینگ سوم ترافیکی، در کاهش معضلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی و تعویض کندروهای بزرگراه شهید ردانی پور از جمله این طرح هاست که صدها میلیون تومان برای مطالعات آنها هزینه و با وجود اینکه سال‌ها از تصویب آنها در شورای سیاستگذاری می‌گذرد همچنان اجرا نمی‌شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: چرا طرح تعویض کندروهای بزرگراه چمران که مطابق صورتجلسه کمیسیون بررسی و مورخ هیجدهم بهمن 1396تصویب شده ،اجرا نشده و به جای آن در همین کندرو در ابتدای خیابان اشراق جنوبی مجوز یک مجموعه ارزانسرا داده شده که داد همه اهالی را درآورد.
زندآور با اشاره به اینکه به جای اجرای تعریض کندرو، مجوز تجاری در این ناحیه صادر و باعث ایجاد ترافیک شده افزود: همین امر باعث شده مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی در مکاتبه ای تهدید به تعطیلی خط 71 خیابان اشراق کرده اند و لازم است از برخوردهای سلیقه‌ای در اجرای طرح ها جلوگیری شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار