کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند: برای رسیدن به شرایط آرمانی زمان بیشتری نیاز است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: گیتی‌پسند از روز نخست با هدف قهرمانی به پیشواز آغاز لیگ برتر رفت و با تمرین مستمر نهایت تلاش خود را برای محقق شدن قهرمانی این تیم خواهیم کرد.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آمادگی تیم گیتی‌پسند برای فینال لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهند و با توجه به اوضاع کنونی، هر 2 تیم گیتی‌پسند و مس از شرایط آرمانی به دور هستند و تمرینات تیمی و گروهی تأثیرات بهتری به همراه دارد.
وی افزود: چهارشنبه هفته گذشته از بازیکنان و کادرفنی باشگاه گیتی‌پسند تست کرونا گرفته شد و به ما اعلام شده که تا زمان مشخص شدن جواب تست‌ها باشگاه‌ها اجازه تمرین گروهی ندارند و در حال حاضر در انتظار اخبار جدید از سوی مقامات عالی هستیم.
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره رسیدن بازیکنان به شرایط آرمانی بیان کرد: برای رسیدن به شرایط آرمانی زمان بیشتری نیاز است و این در حالی بود که فرصت فشار زیاد بر روی بدن بازیکنان نیز وجود ندارد، پس لازم است شرایط متوسطی در نظر گرفته شود تا بدین وسیله بازیکنان برای فینال دچار افت بدنی نشوند.
وی پیرامون تمرین انفرادی بازیکنان تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند از زمان آغاز فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی تمرینات گروهی به وسیله فضای مجازی و هماهنگی با سرمربی و مربی طی برنامه‌ای مشخص به صورت انفرادی و در منزل به تمرین می‌پرداختند.
کشاورز ادامه داد: گیتی‌پسند از روز نخست با هدف قهرمانی به پیشواز آغاز لیگ جاری رفت و با تمرین مستمر نهایت تلاش خود را برای محقق شدن قهرمانی این تیم خواهیم کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار